niedziela, 14 października 2012

w pigułce

Poranek był bardzo ciężki, obudziłam się z bolącymi organami wewnętrznymi, walczyłam zawzięcie  o lepsze samopoczucie,  jeden dzień wolny z tatem a ja nie do życia:/
Polepszyło mi się około 13, szczęśliwie udało się ocalić popołudnie, poszliśmy więc podejrzeć jesień czy zawitała już do nas.
Drzewa zmieniają kolor, niestety nie są tak kolorowe jak w Polsce, bynajmniej te koło nas,
a wyglądają tak:

 
Maja starała się rzucać liśćmi tak jak tatko :D


 
Padał deszcz-  jak zwykle, niestety nie widać na zdjęciu.

 
Majka w raju - na placu zabaw.

 
Majuś zaczyna mi wyrastać z ciuszków w zastraszającym tempie, jest naprawdę dużą dziewczynką, dziś spotkałam koleżankę z jej 9miesięcznym synkiem, przy Majce wyglądał jakby miał 6.
Bee nosi ubranka 18-24, butki zmienilismy ponownie na większy rozmiar.
Niesamowite jak szybko rośnie, był taki okres że stała w miejscu, teraz wyszczeliła jak z petardy! 
.................................
 
Jesień a wkrótce zima będzie więc chciałam się zaopatrzyć w coś do czytania, przyjaznym zrządzeniem losu wygrałam dwie książki, jedną na blogu Więcej słońca, drugą u Kruszynki
Strasznie się ucieszyłam, taka niespodzianka, niestety wciąż książki są u mojej mamy, pewnie dopiero koło listopada lub grudnia dotrą.
Serdecznie wam dziewczyny dziękuję, z niecierpliwością na nie czekam.
Jak tylko przeczytam podzielę się wrażeniami:)
 
Kłopoty z internetem mam znowu, ciężko mi zostawić komentarz pod waszymi postami, nie mam pojęcia dlaczego, strona mi wygasa lub wyskakuje brak połączenia:/
Denerwujące jest to strasznie...
Czytam posty z zapałem i na tym koniec! :/
 
Zbliżam się również do 100 obserwatorów z tej okazji szykuję cukierasy, może macie jakieś sugestie w tym kierunku, chętnie uwzględnię:P
Kolorowych snów:)
 
ps. wszystkim nauczycielom składam najserdeczniejsze życzenia,
zwłaszcza mojej siostrze Moni, jesteś najlepsza :*


15 komentarzy:

  1. Cudowny spcerek, jesień ma swoje uroki;))
    Ja też wygrałam książkę u Kruszynki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje dla nas dwoch w takim razie:)

      Usuń
  2. Gratulacje ;) Bee śliczna, rośnie, jak na drożdżach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem Ci że Majusia naprawdę duża moja Emila kruszek nosi 86 ale jeszcze niektóre 80 dobre a rozmiar nogi ma całe 21 :D
    co do cukierasów to jakąś tildową maskotkę uszyj bo wychodza Ci świetnie :)
    cmok

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się ostatnio zastanawiałam czy tylko moje dziecko rośnie w takim zastraszającym tempie?
    Śliczna córcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. narazie E przystopowała z wzrostem, ale latem jak szalona nabierała cm. teraz tez nosimy ubranka na 92... są ciut za duże, ale 86 na styk i taka to robota. chciałabym jej kupić kozaczki na zimę i też nie wiem jaki rozmiar... teraz ma akurat 18, ale kupuję jej 19 na wyrost, a zima przecież dopiero zawita w grudniu i potrwa da kwietnia, więc chyba 20... trudny wybór. już nie wspominając o kombinezonie na zimę...

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że wszędzie jesień ma swoje uroki ;) moje dziewczyny w tym wieku jeszcze rozmiar 74, czasem 80 nosiły ;) ale młodsza córka ewidentnie większa niż starsza, większe ma stopy... i ogólnie szybciej pnie sie do góry... goni siostrę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, gdy tak rośnie, bo teraz dla tych starszych maluszków to już takie fajne rzeczy są :)) A poza tym to chyba cieszy każdego rodzica jak jego dziecko zdrowo rośnie :)

    Czasem też mam ten problem z netem, załaduje mi stronę, po czym jak dodaję komentarz to mi wygasa. Muszę wejść na inne strony nie związane z bloggerem i wtedy wraca do normy. Jakby jakieś przeciążenie. Choć tfu tfu ostatnio się poprawiło odkąd włączyłam net przez kabel, a nie wi fi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maja śliczna.. Niech rośnie.. Zdrowo je:-) aura fantastyczna.. Spokój i odpoczynek.. Ja w tej chwili na spacery wogole nie mam ochoty..

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas Majka póki co ze wzrostem nie szaleje i idzie zgodnie z "metkami" ale mimo wszystko i tak co róż muszę za malutkie ciuszki pakować i aż mi żal, że to tak szybko, i że ona co raz większa taka;)
    Uwielbiam jesienne fotografie, zawsze są takie pełne słońca i kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widoki macie śliczne :) Fajnie, że Maja tak Wam rośnie :) Ja mam wrażenie, że Fabian teraz zwolnił z rośnięciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. to ja czekam na cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie tam u was, a co do candy to proponuję byś podarowała jakąś swoją zabawkę, bo są one przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Candy oczywiście, że jakaś tilda Twojej roboty co innego może być :) U nas Niusia tak szybko nie rośnie generalnie jest drobinką jak to ostatno ją nazwała babcia nosi rozmiar 74, niektóre 80 tez są ok, a bucik 19-20 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to zdjęcie - niby deszczowe - ma prze piękne kolory :) Maja super wygląda :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...