wtorek, 16 października 2012

Panna Chochlica

Panna Chochlica powstała jakiś czas temu, podczas tworzenia jej moja mina rzędła, rzędła i rzędła...
Dopiero dzisiaj ją dokończyłam..:)
Majce się podoba, choć jedna osoba zadowolona  jest  z chochlika :)
 




 
Upiór mi wyszedł :D

........................

Dziś zapowiada nam się dłuuugiii dzień, wieje tak że głowę urwać może, więc całe popołudnie w domu, przygotowałam nam z tej okazji parę zabaw.
Relacja być może jutro w zależności czy Majce się spodobają:)
Trzymajcie kciuki aby mój leniuszek wyszalał się i padł o 20 ;)
heheh
Miłego dnia:*

32 komentarze:

  1. kształt oczu faktycznie trochę upiorny ;) ale jest świetna, no i najważniejsze, że Majce się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta to dopiero ma nogi! Nogi Anny Muchy przy pannie Chochlicy to jakieś brzydkie parówy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. My marzymy by nasi poadli chociaż o 22.00
    Tak ciężko ich zawlec do łóżka...
    Pozdrawiam
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezniszczlne sa dzieciaki, szkoda ze nie mozna im czasem ukrasc energii ;)

      Usuń
    2. wyciągnąć baterie :D

      Usuń
  4. Fajna lala z tej Choclikowej panienki:)
    Najważniejsze, że Mai się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na halloween w sam raz :P
    A tak poważnie to fajne ma nogi, takie zgrabne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skonczylam ja w odpowiednim momecie..ufff:)

      Usuń
  6. można powiedzieć, że trochę azjatycka uroda - super jest

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna, z charakterkiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. śmieszny ten upiorek Ci wyszedł! uwielbiam ręczne wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  9. super jest! mi sie tam podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. :D Ależ genialna po prostu:D Nogi jak marzenie, cud, że jakiekolwiek buciki na nią pasowały i te włosy fantastyczne jakby piorun co najmniej w nią trafił;) Charakterna baba jak nic:) Kompletnie się Mai nie dziwię, ze jest zachwycona, Chochlica jest przezabawna i cudna zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje slicznie w imieniu Chochlicy:P
      przekażę jej napewno te miłe słowa:))

      Usuń
  11. Śliczna ta chochlica :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nogi ma zabójcze świetna :)))
    Maja padła???
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wciąz nie:/
      u nas godzina wczesniej wiec wszystko przed nami:)

      Usuń
  13. Co ty gadasz/[iszesz :D jest cudna !!! Mnie sie bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z założenia miałą wyglądać inaczej, a wyszło jak wyszło heheheh

      Usuń
  14. Eee tam bzdury gadasz chochlica jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna Chineczka ci wyszła :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. super laleczka i jakie ma gustowne buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. też chcę taką!

    PS. ZOSTAŁAŚ WYRÓŻNIONA U MNIE!

    OdpowiedzUsuń
  18. To istne cudo!
    Masz talent, masz cierpliwość;))

    OdpowiedzUsuń
  19. jest coś niepokojącego w tych oczkach :) mi tam się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  20. no sliczna jest :) ja lubie takie nieprzesłodzone <3

    OdpowiedzUsuń
  21. ma boską fryzurę, typowy chochoł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety