piątek, 5 października 2012

OtAgOwAnA

Zostałam otagowana przez
 

a pytanie brzmi:

Jeśli twój blog miałby włosy jakiego by były koloru ?
Odp: Siwe
 
Jako nastolatka miałam bzika na tle fantastyki, mojemu bratu ciotecznemu mogę za to podziękować, uwielbiałam przeżywać przygody bohaterów a w tle leciał obowiązkowo nie kto inny jak Vangelis:)
 
Moim ulubionym bohaterem był Wiedźmin, broń boże nie pomylcie z filmem, który okazał się kompletną klapa, pamiętam jak czekałam na niego w kinie, wypieki na twarzy, oczy rozmarzone a tu taki zawód :(
Prawie jak miłosny!
Oj tak kochałam czytać, koleżanki umawiały się na randki a ja z Sapkowskim lub Kingiem :D
Taki mój żywot wiodłam prawie do 18 roku życia, bardzo miło go wspominam!
Siwe włosy też miałam!
 
 
Dziękuje Ci greeneyekitty22 za otagowanie, miło sobie przypomnieć stare dzieje.
 Marzy mi się ten zbiór na półeczce aby jesienną porą wrócić do tej historii, ciekawa jestem jak teraz  odebrała bym tą sagę;)
Grzegorz strzeż się przyjadę i Ci ukradnę książki poraz kolejny:)
 

Krótka recenzja:

Wiedźmin – Andrzej Sapkowski

Wiedźmin to opowieść o Geralcie z Rivii który będąc dzieckiem niespodzianką zostaje zabrany do wiedźmińskiego siedliszcza Kaer Morhen i wyniku morderczego treningu oraz przeprowadzonych na nim mutacji staje się Wiedźminem – pogromcą potworów pozostałych na ziemi po koniunkcji sfer.

Podróżuje on po królestwa i księstwach, po miastach i bezdrożach szukając osób gotowych zapłacić za ubicie jakiejś poczwary i tym samym rozwiązanie problemu lokalnej społeczności. Jak się okazuje większość zleceń nie polega jedynie na odpowiednim użyciu miecza, a na usługi Wiedźmina „polują” nawet władcy choć zwykle w ramach swoich wewnętrznych porachunków. I tak nasz bohater krąży po świecie trafiając na różne zlecenia i związane z tym typowe lub mniej typowe przygody. Wydawało by się, że nic specjalnego w życiu Geralta się nie zdarzy – został Wiedźminem więc jako Wiedźmin umrze rozszarpany gdzieś przez przeważające siły potworów bądź zabity przez kogoś komu zanadto zaszedł za skórę podczas swoich podróży. Wszystko pewnie tak by się skończyło gdyby nie nietypowe zlecenie na dworze królowej Cintry – Calanthe. To tam Gerald zostaje wpleciony w tryby machiny przeznaczenia i mimo, że on sam w przeznaczenie nie wierzy, nic już nie będzie takie jak przedtem.

 Ja bym mogła wyglądać tak :D:D:D:D
 
 
Do zabawy zapraszam wszystkich którzy mają na to ochotę:)
Buziol:*

12 komentarzy:

  1. Coś nie mogę się przekonać, ani do Wiedźmina, ani do Potera ;) Może kiedyś ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczęłąś czytać i Ci się nie spodobały?

      Usuń
  2. Ojej, aż mi się nastrój poprawił! Mój mąż wygląda jak wiedźmin, ma podobny kolor włosów (długość także). Osobiście do lektury, filmu czy gry - nie przekonałam się.

    PS. to może mała zmiana image? Kolor włosów a'la wiedźmin - siwa platyna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam - strasznie niszy włosy:(

      Usuń
    2. Maja zjadła literki :D
      NISZCZY

      Usuń
  3. a ja nie przepadam za fantastyką ;) chociaż siwe włosy mi się podobają, a Vangelis jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oj fantastyka to nie moja bajka :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. prawie jak ROUGE z X-menów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja za fantastyką nie przepadam, choć mój mąż wręcz przeciwnie:) i kiedy tak opowiada o tych przeróżnych światach, dopracowanych w każdym calu, złożonej fabule czy strategii w przypadku gier (takich karcianych), to zrozumiałam, że choć to nie moja bajka, to z pewnością może być fascynująca:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy6/10/12 12:34

    oj pamietam te czasy hitu wiedzmina ;) Super wpis buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ proszę :D
    Świetny wybór:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety