sobota, 27 października 2012

Mikołajki u nas

Obiecałam sobie że jak przekroczę 100 obserwatorów zrobię Candy,
tak tez się stało:))))
 przyznam że nastrój świąteczny zaczyna mi deptać po piętach,
zapraszam was więc na
Mikołajki u Bee
 
Regulamin taki jak zawsze :)
Bez blogowych też zapraszam do zabawy, wystarczy podać imię i maila:)
 
Ogłoszenie  wyników 07.12.12, zgłoszenia przyjmujemy do 06.12.12 do godz. 00:00
 
Przygarnąć można szmacianą lalę ze zginającymi rączkami i nóżkami,
dwie apaszki -primark
kwiat broszko/spinka do włosów -primark
 
baner do pobrania



 
Życzę powodzenia :)
ps. moze i za wczesnie powiecie, nic na to nie poradzę ze lubię święta nawet te z daleka od najbliższych:/
 
 

157 komentarzy:

  1. Oczywiście, że biorę udział:D

    OdpowiedzUsuń
  2. zglaszam sie, a jakze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna ta lala!! i gratuluję okragłej liczby obserwatorów :)zgłaszam swą obecność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Broszka cuudna:) Piszemy się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna laleczka :) Próbujemy swego szczęścia z Emilką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie wezmę udział :)
    pozdrawiam gorąco ze Szkocji,
    kinga

    OdpowiedzUsuń
  7. My też planujemy mikołajkową niespodziankę, ale powoli....

    Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chcę wygrać ;)
    annabilewska65@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. lala super, ale nie wiem czy Kai ją chce ;-)Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  10. oj Majka chętnie wytarmosiłaby Waszą lalę!

    ZGŁASZAMY SIĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piszę się:)) śliczna laleczka:))

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się, mam nadzieję,że zdążę dynię zakupić przed 10.11:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, czytam Pani bloga już jakiś czas i obserwuję oczywiście ;) chętnie wezmę udział w konkusie, bo Naszej Mai taka lala z pewnością przypadnie do gustu :D
    także zgłaszam się, a co!!!
    Natalia
    natalia_marcela@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne laleczki. I ja również się zgłaszam.

    ZAPRASZAM NA SWOJEGO BLOGA I SUPER NOWOROCZNE CANDY

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście zgłaszam się i ja!
    Podczytuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczna ta laleczka,jestem pod wrazeniem:)mam dwie dziewczynki,napewno by sie w moim domu przydala:)
    Kasia-kaskagoppingen@onet.eu
    http://katymami85.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. No i my obowiązkowo stajemy w kolejce i po cichu liczymy, że nam się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne prezenty. Zapisuję się również.
    Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Laleczka dla kuzyneczki jak znalazł . :)
    nutinka112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę ze moja chrzesnica barzdzo ucieszylaby sue z takiej pięknej lali.
    sylwia sylviam@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. moja.córeczka.była.by.zadowolona.z.takiej.laleczki.:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. moja córcia jak zobaczyła ta lalę przed chwilką (a siedzi tu obok mnie) mówi : "ta lala idzie na taniec" :) hahaha :) no więc zapisuje sie, może mi sie poszczęści i lala zabierze moją córcię na tańce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. :) wprawdzie mój Władca, który zbiera się,do przyjścia, lalami zapewne nie będzie operował, ale ja dużą dziewczynką jestem jak najbardziej, więc się zapisuję:))) wklejam banerek u siebie i trzymam kcuki:))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy Ty wyobrażasz sobie, że ja dopiero teraz zauważyłam Twoje candy? Gapa jak nic ale czym prędzej nadrabiam i ustawiam się oczywiście po ta piękność prawdziwą, a jak:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy4/11/12 18:10

    Super blog! Jesteś nieoceniona! Gratulacje pomysłu jak i realizacji zamierzenia! Wielkie gratulacje czytam codziennie!
    Oczywiście chętnie wezmę udział w rywalizacji o jakże piękną laleczke!! :*
    marll@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. ojeju jakie cudowne candy, lal jak żywa:-))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Córka powiedziała że taka śliczna lalka i ona bardzo by chciała taką, więc zapisujemy się, może nam dopisze szczęście, a raczej nie mi a mojej córce.

    Pozdrawiam
    buziaki
    patrycjab.krol@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Słodkie cukieraski!!! Więc staję w kolejce!!! :))) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Z wielką chęcią i ja przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się!
    ola.wiecha@onet.pl
    Lala jest cudna:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow ale cudeńka :)Zgłaszam się! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się z wielką chęcią.. :)
    pozdrawiam serdecznie,
    http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. WOW ale lala. Normalnie zamarzyłam, mieć taką lalę to jak wrócić do dzieciństwa a może i lepiej bo kiedyś takich lalek nie było :-)

    Ustawiam się w długiej kolejce.
    Losowanie w rocznicę mojego ślubu więc może to trochę szczęścia do mnie zawita.

    Pozdrawiam
    witaaminkaa.blox.pl
    katarzynagaj@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczności do wygrania , zgłaszm się świetny blog ,
    wioleta2211@wp.pl pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się i pędzę wrzucić baner u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja się zgłaszam baner dodam najpóxniej jutro :*

    OdpowiedzUsuń
  37. To i ja zgłaszam się do zabawy:) i zapraszam do mnie na MIKOŁAJKOWE CANDY:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też się zgłaszam, a nóż dopisze mi szczęście :)
    http://mamapodparagrafem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się ;)
    Angelika
    a_rey@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. biorę udział :)

    Ilona Kowalczyk
    ilonkak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie wezmę udział, zwłaszcza że nagroda jest niesamowita. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też ustawiam sie w kolejce po ta słodką laleczkę !
    pozdrawiam nowika6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja staję w kolejce koniecznie:)
    Banerek u mnie na blogu rodzinnym:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. ja też się zgłaszam może teraz się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ..ale wypasiony zestaw hehe. Lalka cudna i cały zestaw też. Zapisuję się z ogromną przyjemnością. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. może do mnie uśmiechnie się szczęście - więc się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja chętnie wezmę udział.. :)
    candylos@wp.pl
    Ściskam..
    L..

    OdpowiedzUsuń
  49. jesteśmy nowe i dopiero sie uczymy tutaj ale chętnie weźmiemy udział mam nadzieje ze wszystko dobrze zrobiłam pozdrawiam i życzę powodzenia wszystkim a lalki są super:) http://losowekartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Lalka jest tak śliczna, że aż grzech się nie zgłosić.
    A więc zgłaszam się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. super lala zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłaszam się i pozdrawiam, już wstawiam baner!

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja spróbuję, bo aż żal by było ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. ustawiamy się w kolejce!!

    ilonkak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. aleeee dluuga kolejka :) ale co tam i ja sie ustawiam w tej kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. nie umiem dodac u mnie zdjecia twojego ,ale sprobuje jutro na pewno:) Milego wieczorka Ci zycze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Z chęcią wezmę udział ; )

    OdpowiedzUsuń
  58. Chętnie wezmę udział w zabawie :) Za szybko? Może trochę, ale to chyba też troszkę wina tego, co dzieje się wokół ciebie w sklepach..z tego co pamiętam jak była w Anglii, top od października w sklepach było już bardzo świątecznie..A z candy bardzo chętnie skorzystam :)
    Dzięki za taką możliwość, mimo, że nie jestem jeszcze blogerką.. :)

    Pozdrawiam,
    Nadia

    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Ustawiam się i ja w kolejeczce po słodkości :-)
    info u mnie na blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się do zabawy, przygotowałaś śliczne cukiereczki. Banerek już wisi.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja ustawiam się w kolejce :-) Może wreszcie uda mi się coś wygrać...
    Pozdrawiam,
    Karolina

    kargam21@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  63. Z chęcią wezmę udział !
    http://veh07.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Jeszcze ja, ja, ja!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Spróbuję, bo mam w domu małą księżniczkę, która chętnie przytuli nową lalę (dla apaszek z kolei znajdę z pewnością miejsce u siebie :) )
    Banerek zamieściłam u mnie: http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/
    Obserwuję (puszka)
    paulina.domoradzka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy3/12/12 10:07

    Ja też się chętnie ustawie w kolejce po laleczkę trafiłam na Twojego bloga dziś przez przypadek i powiem że mi się bardzo ale to bardzo podoba i obserwatorką już jestem od teraz,ja też chcę założyć bloga ale jakoś nie mam odwagi może będę miała szczęście i wygram candy to będzie łatwiej.14 grudnia mam urodziny to może i to mi przyniesie trochę szczęścia,pozdrawiam EWA,ewa1kulik1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Odpowiedzi
    1. baner na tamgdzinieczekanikt.blogspot.com w zakładce candy candy,
      wiki04440@gmail.com

      Usuń
  68. Zgłaszam się:)
    lagoon7@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Mnóstwo zgłoszeń i ja się dopisuję, będziesz miała więcej do losowania :-P

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Coś za mną dzisiaj ogonek chodzi, bo znów jestem ostatnia, ale jak to mawiali starzy górale,lepiej późno niż wcale.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. /widzę ,że coś mi się pomyliło :P Ale nic :) Nie ważne, tak mi się coś własnie niz zgadzało :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...