poniedziałek, 22 października 2012

Kuchnia z moich marzeń

 
Lubię swój dom, niestety jest jedno miejsce do którego wjechała bym  buldożerem,
jest to nieszczęsna kuchnia, nie cierpię jej...
Marzą mi się takie meble, raz mieliśmy już uskładane na remont jej, niestety popsuł się samochód, tak że naprawa przekroczyła kwotę sprzedaży, nowy samochód pochłonął oszczędności.
Nowoczesny styl jest uroczy, meble z dwóch pierwszych zdjęć mi się podobają, ale tak naprawdę wolałabym w stylu rustykalnym, są obłędne!!!
Koniecznie jasną bo u nas wiecznie ciemno:/
 
 
 
Rustykalne
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jakby ktoś chciał abym przetestowała takie meble to ja bardzo chętnie hihiihi
 
.........................
 
Mam już dwie dynie do konkursu:))
Przepiękne są, ostra rywalizacja się zaczyna:)))
 
Jak tak dalej pójdzie będę musiała nagrodę egzekwo wymyślić;)

24 komentarze:

  1. Dwa pierwsze zdjęcia baaardzo w moim stylu.Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, właśnie, dynia, muszę dzisiaj do tesco....
    Te drewniane kuchnie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja też marzę o kuchni w stylu rustykalnym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj styl rustykalny jest obłędny:D Marzy mi się podobna do tej pierwszej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak... i mnie podobna kuchnia sie marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę to ja żyłam w nieświadomości, że moja kuchnia nawiązuje do stylu rustykalnego. Proszę ile to nowych rzeczy człowiek może się dowiedzieć z bloga :) My mamy kuchnię całą w drewnie robota wykonana własnoręcznie przez poprzedniego właściciela tak więc nasze szafki przeżywają drugą młodość bo trochę latek już liczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczesciara:)) ja tez mam w podobnym stylu, odnowiliśmy je, niestety układ mi się nie podoba, brak stołu doskwiera eh...szkoda gadac

      Usuń
  7. Uwielbiam rustykalny styl. Do tej pory sobie pluję w ..., że robiąc remont zdecydowałam się na styl nowoczesny i te nieszczęsne szafki w kolorze wenge. Fujjj, nie cierpię ich i faktu, że ściągają kurz jak telewizor. Marzę, aby któregoś dnia same się rozleciały albo zrobię jak w tej reklamie i wpuszczę tam jakieś małe tornado :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheeh tez o tym myslałam:))

      Usuń
  8. Ja również odrestaurowałam stare, drewniane szafki kuchenne. Wyszło taniej i oryginalniej. Nie wiedziałam, że to jakiś styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my tez onowilismy stare ale nie jest tak jak ja bym chciała;)

      Usuń
  9. Mi te rustykalne się bardziej podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj niestety ostatnio doświadczam tego, że oszczędności pożera auto. Piękne te kuchnie, podoba mi się zwłaszcza ta druga, z zielonymi meblami, ale piękna jest też ta nr 3 i nr 7. życzę ci spełnienia marzenia o kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziekuję;) maz zawsze puszczajac lotka pyta co bym zrobila jakbysmy wygrali a ja zawsze to samo odpowiadam-Wiechałabym buldożerem do kuchni, fajnie by było gdyby sie spelnilo;)
      mi 5 i 8 :)))

      Usuń
  11. Najbardziej podobają mi się te zielone.

    OdpowiedzUsuń
  12. moja dynia też już prawie prawie gotowa :D Tylko mi Emi daje popalić i dokończyć nie mogę ale ... jeszcze troszkę czasu jest
    a kuchnie te rustykalne- mmmmmm bajka też bym chętnie przetestowała takie nówiki nieśmigane ;)
    cmok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. duzo jeszcze czasu wiec czekam cierpliwie:))
      heheh ja też testerka bym byla najlepsza:P
      co tydzien lub codziennie post by byl:D

      Usuń
  13. białe kuchnie są cudowne!
    mam taką i ją uwielbiam.
    marzy mi się do niej stary, biały kredens... czekam i poluję na ten właściwy, na ten mój.
    na pewno gdzieś na mnie czeka.

    OdpowiedzUsuń
  14. A my właśnie po remoncie. Początkowo właśnie marzyła mi się biała rustykalna kuchnia. Jednak przestraszyłam się tego białego koloru, a poza tym Małżonek się uparł na bardzo nowoczesny sprzęt, dlatego zdecydowaliśmy się na pewien kompromis i nie żałuję.

    A jeżeli mogłabym coś zasugerować to szuflady - wyjdzie trochę drożej, ale jest to fantastyczne rozwiązanie (ja nie żałuję nawet zł wydanej na szuflady).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od marzenia do realizacji daleko, no chyba ze wygramy w totka:)) chetnie zmienilabym kuchnie na cokolwiek innego aby byla funkcjonalna!
      :)

      Usuń
  15. Ta zielona faktycznie fajna:)
    Ale mi też bardziej podobają się te rustykalne:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też marzę o takiej kuchni, ahh.... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ta 6ta od góry:) w ogóle wszystkie sa ładne.
    pozdrawiam serdecznie

    mamajaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety