środa, 3 października 2012

Kobieta wiele twarzy ma :)

 
Dzisiaj będę ja we własnej osobie, tato nie chciał robić mi zdjęć więc sobie poradziłam sama
Jakość taka a nie inna, ale mam nadzieję że znośna:)
 
Wiecie że w ogóle nie mam zdjęć... nawet nie będę wiedzieć jak wyglądałam kiedyś tam
 stąd narcyzm u mnie dziś!

 
pstryk..:)

 
Romantycznie ;)

 
Tato się zlitował i zfocił
Lubicie mieć bałagan na głowie?
 
 
 
a to ja troszkę z przed ciąży w wersji blond ;)
z solarką na ciele ...
niesamowite jak jedno wydarzenie (tak ważne) zmienia człowieka nie tylko w środku ale i z wyglądu...
 
 
Czuję się całkiem inną osobą choć nadal to ja
!!!!!! 
 


41 komentarzy:

  1. Uwielbiam teraźniejszą Ciebie! A sweterek-koszulo-bluzeczka - pierwsza klasa, mam podobny :)
    Co do bałaganu na głowie, to mam go na co dzień. Moje włosy akceptuje jedynie wyprostowane, nigdy nie mam na to czasu, więc artystyczny nieład często bierze górę :)

    Swoją drogą mnie też nie ma kto zdjęć pstrykać. Marze sobie cichaczem o jakiejś sesji studyjnej... Bo potem - jak wspomniałaś - nie będzie czego na starość wspominać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez, moze jak bedziemy w pl to sobie zrobimy, fajna pamiatka:)

      Usuń
  2. jej a mnie urzekłaś w blądzie! :) Dwie zupełnie inne osobowości brąz i bląd, aczkolwiek obie jednakowo dobre :) Fajnie w końcu zobaczyć prawdziwą Bee :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wersja teraźniejsza bardziej mi się podoba ;) a co do bałaganu na głowie to jestem za, nie lubię ulizanych, gładkich fryzur

    OdpowiedzUsuń
  4. łaaaa! jak fryzura zmienia...
    niesamowite!
    Twój obecny kolor to????? Podoba mi się bardzooo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciemy blond z loreala- wyszedl mi jako braz, teraz sie zmyl i mam je prawie jak swoje ;)
      nr nie pamietam bo malowalam 2miesiace temu

      Usuń
  5. Niby tylko fryzura, a tak wiele zmienia. Ja również jestem fanką aktualnej:)
    i piękny kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne fotki:)) u mnie tez ten sam problem, nikt mi nie chce zdj robić :p
    otagowałam :))) http://greeneyekitty22.blogspot.com/2012/10/otagowana_3.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki ;) musze sie mocno zastanowic

      Usuń
  7. ooo i fajnie że się "ujęłaś" i pokazałaś :D bardzo fajnie wyglądasz :))

    cmok

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie teraz, wyglądasz dużo młodziej, jak dziewczynka :))
    I wiem coś na temat robienia sobie zdjęć samemu, u nas jest tak, że nawet jak mąż zrobi to z reguły mam niekorzystne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasa zdjęcia:))) Zgadzam się z poprzedniczkami, że aktualna wersja lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kobiety po porodzie stają się takie zmamusiałe, rysy twarzy łagodnieją, oczy się śmieją i mimo zmęczenia promieniuje z nas szczęście :)
    Ps. Co do włosów głosowałabym za blondem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym dodala ze stajemy sie pewniejsze jako kobiety, doceniamy bardziej siebie:)
      ja po nawet zaczelam sie troszke lubic ;)

      Usuń
  11. Ślicznie.. Wydaje mi sie, czy po ciazy jestes szczuplejsza?
    Moj M jak robi mi zdjecia, to zazwyczaj niewyraźne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczescie waga nie ma baterii wiec nie wiem czy schudlam, przed latem kupie ;)
      Ja po K. kadruje zawsze;)

      Usuń
  12. Świetnie wyglądasz :) Ten kolor jaki masz teraz dużo bardziej podoba mi się niż blond :)

    OdpowiedzUsuń
  13. łał :D świetnie sobie poradziłaś z tą sesyjką :D
    to prawda ciąża zmienia niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez mam kilka tylko swoich ale pomysl mialas dobry i slicznie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nie wiem która z "was" wygląda lepiej. Ten blond jest oszałamiający i po prostu go uwielbiam, ale obecnie masz jakis taki inny styl który tez mnie urzeka. Chyba musze nad tym pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aktualna wersja lepsza, ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdecydowanie lepsza nowa Ty!
    pięknie wyglądasz. super kołnierzyk!

    OdpowiedzUsuń
  18. teraz lepiej, ładna kobieto :) miło Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już wiem kto zostanie nową TOP MODEL :))) Aktualna Ty bombowa wystrzałowa, taka prawdziwa kobieta, a w wersji blond taka nastolatka :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. 4 zdjęcie baaaardzo mi się podoba:) Też uważam, że obecny wygląd jest bardziej korzystny:)A bałagan na głowie, to ja często mam;) Uwielbiam fryzury w nieładzie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. miło Cię zobaczyć:) aktualna wersja jakoś tak bardziej Ci pasuje,a nieład na głowie, to jedna z moich ulubionych "fryzur" :))))
    ps. a ja się nie mogłam doprosić o zrobienie mi "ciążowych" zdj. na pamiątkę i w końcu też sama (z pomocą pana wyzwalacza) sobie poradziłam:) no ale akurat w następnym tyg. kuzyn mojego M. (fotograf) ma nam zrobić taką wspólną sesję, to jestem przeszczęśliwa,bo pamiątka będzie super:)

    OdpowiedzUsuń
  22. macierzyństwo Ci służy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. To jest zdrowy "narcyzm" więc w 100% popieram =D
    Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam cieplutko a w wolnej chwili Zapraszam na moje cukierki =}

    OdpowiedzUsuń
  24. Miło Cię zobaczyć w pełnej okazałości. Powiem nieskromnie że fajna jesteś (i dostanę po głowie od Iz). Jak dla mnie (i tu będę szczery do bólu)korzystniej wyglądasz w blond ! Taki już jestem ;)
    Red

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny blond! :)
    ja jestem cykor, boję się takich drastycznych zmian, od lat wyglądam tak samo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czesto wygladam inaczej:) kiedys jak podłacze dysk przenosny powrzucam fotki z roznegch etapow mojego zycia, ja jestem wariat czasem ;) lubie eksperymentować! był taki okers że miałam siwe włosy ;)

      Usuń
  26. Rzeczywiście zmiana konkretna:) super!

    OdpowiedzUsuń
  27. o wiele bardziej podobasz mi się "współcześnie":)
    ładna bluzeczka:)
    bardzo dobrze, bardzo dobrze-potrzeba trochę narcyzmu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie teraz wyglądasz, fajnie Cię zobaczyć;)
    Ja też lubię nieład na głowie, choć czasami spinam włosy mocno na gumkę to i tak przy małej mam rozczochrańca na głowie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oniemiałam ! Pięknie i z klasą! Weszła i zostaje! Dodaje do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy5/10/12 13:44

    Pierwsza fotka i ta romantyczna genialne... a pierwsza to mistrzostwo swiata cudowna!! pieknie wygladasz i kiedys i dzis. A wydaje mi sie nawet ze coraz to coraz piekniejsza. Super wpisik milo poogladac piekne rzeczy i Ciebie. Buziaczek ogromny oby tak dalej!!! :* Lov U:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki kochanie:****
      Tesknimy:/

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...