wtorek, 23 października 2012

Jesiennie i u nas

Nasz ostatni spacer w blasku słonecznych promieni, było cudownie, mam nadzieję że będą jeszcze takie dni, teraz pada...:/
 
Maja starała sie pozbierać jak najwięcej liści, zawsze gubiąc część :D
 
Śmiechy, hihy

Piątka:D
 
Nasza ulubiona zabawa, Bee zbiega z górki, przed zatoczeniem w ostatniej chwili licząc na mamę ;)
 
Liściasto :P

Powrót zawsze bez czapki, z małym fochem...
 
.......................................................
 
a ja dziś potrzebuję...dużej ilości...:
 
 
Dlaczego kobiety mają wahania nastroju???
wolałabym stąpać po znanym terenie, a nie wpadać w niewidzialne  dziury:(

37 komentarzy:

  1. ach, uwielbiam złotą piękną słoneczną jesień. Szkoda że już się końcu. W sumie ledwo się zaczęła....

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczen zdjęcia. Moja zawsze wraca z czapką w ręku i też ma focha:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Emila też zaczyna ściągać czapę mówi, że ją koli hehe
    świetne foty - lubię Was oglądać

    cmok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekujemy, Emi cwaniaczek jeden:))

      Usuń
  4. piękna jesień!
    ale jesteście śliczne.
    a Tobie gratuluję stylizacji, masz świetne buty.
    ps. ostatnio Emilka także zaczęła zbierać liście, z tym, że cwana wkładała je do wózka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki, buty juz maja swoje lata, bardzo wygodne i cieple sa, polecam!
      nawet w zimie w nich smigam:)

      Usuń
  5. dwie piękne kobiety na tle wspaniałej, słonecznej i kolorowej, polskiej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekujemy, oj chcialabym zeby to w pl było:))

      Usuń
  6. Jak pięknie słonecznie! Życzę wielu okazji do tak udanych spacerków :-)
    PS: Fajnie jest stąpać po znanym terenie i ja też to cenię, ale bez zmian nie udałoby się nam odkrywać innych stanów. Bez zmian też nie doceniałybyśmy tak bardzo tego stanu stabilności ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie to napisalas!
      byle do stanu stabilnosc przetrwac:)

      Usuń
  7. pięknie :) oj te wahania są wykańczające, nie znoszę ich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez, a moj maz to juz wogole hiihi

      Usuń
  8. ja kocham te wahania !!! inaczej zycie byłoby takie nudne....:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja jestem nudna w takim razie, bo ich nie cierpie ;)

      Usuń
  9. Wahania z powodu SPM... ale gdyby miesiączek nie było to i dzieci by nie było... To może wahania nie są aż takie złe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby tak;)))
      mimo to wciaz sie nie moge przyzwyczaic;)

      Usuń
  10. Ciepło się robi oglądając takie foty! Szczególnie piątka mnie rozbraja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jesień i piękne dziewczyny. Też ostatnio zbieramy liście. Mój Maluch rozwala je potem po całym mieszkaniu i zbieramy od nowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekujemy :)
      Maja lubi je kruszyc wydajac dzwieki
      -Ooooo Ooooo

      Usuń
  12. Cudnie.. Ale głowa do góry.. Jeszcze bedzie slonecznie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam Cię za słowo pisane :D

      Usuń
  13. Z Majeczki naprawdę śliczna dziewczynka :) Te fochy przy powrocie do domu to chyba standard u dziewczynek - u nas też zawsze jest wtedy niezadowolenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna jesień:). Co do fochów u nas nadal sie zdarzają. Cóz prawo dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  15. My również korzystaliśmy w weekend z ostatnich ciepłych dni i słoneczka, podobno już wkrótce śnieg

    OdpowiedzUsuń
  16. Po dołach spod koca wyszłam i kupiłam magnez. Kilka garści na razie działa. Oby jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musze wiec zarzucic garsc :P

      Usuń
  17. Bee jak zwykle cudna, a uśmiech rozbrajający. Ale dziś będę chwalić mamusię, za super buty i strój w ogóle! :))) Przemawia to mnie ten luz, jestem bardzo na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ta piosenka też mnie super nastraja:) jak na Anglię to piękną pogodę macie, super pozytywne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękną macie jesień:) U nas dzisiaj buro i szaro...

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesień piękna jest!! Uwielbiam te wszystkie kolory!!! Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna jesień i Wy jak zwykle.Twoja stylizacja na miarę Vogue :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mała Bee jak zwykle słodka i aż miło popatrzeć na takie fotki, pięknie się dziewczyny prezentujecie:) oby więcej takich pogodnych dni:))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...