środa, 10 października 2012

Co powiecie na domową wysprzedaż ?

Wiele mam pisało o Sprzedajemy.pl ciekawość spowodowała że zajrzałam i zostałam.
Sprzedajemy.pl- jest to portal na którym można sprzedać niepotrzebne, zawieruszone rzeczy, czy choćby za małe ciuszki naszego brzdąca.
Jeśli jest nam coś potrzebne sezonowo czy warto przepłacać???
Portal oferuje nam wiele możliwości, kupić również możemy za przystępną cenę, niejednokrotnie dwa razy mniejszą niż w sklepie.
Fajnie że ktoś miał taki super pomysł, w UK są niedzielne wyprzedaże, pakujesz wszystko co Ci zalega i jedziesz sprzedać, w Polsce brakowało właśnie takiego miejsca.
Dodatkowo nie musisz nigdzie jeździć, wystarczy aparat, chęci i więcej pieniążków wpadnie!
Dodatkowe informacje o Sprzedajemy.pl :
  •   jest zupełnie darmowe, nie pobiera opłat za wystawienie przedmiotu ani prowizji od sprzedaży,
  • nie pośredniczy w transakcjach - jest tylko portalem ogłoszeniowym i wszelkie kwestie dotyczące płatności, wysyłki czy przekazania sobie przedmiotów załatwiane są bezpośrednio między sprzedającym a kupującym :-)
  • prosty układ, zrozumiały dla każdego uzytkowanika
  • przystępne ceny
  • portal wciąż się rozrasta, tworzy ciekawe strony, jedna jest o modzie, a druga (ta co nas mamy głownie interesuje) o dzieciach http://blog.sprzedajemy.pl/dziecko/

  • Strona dzięki swojej prostocie jest skierowana nie tylko do młodych aktywnie pracujących i rozwijających się ludzi, ale także do starszych,
    każdy znajdzie tam cos dla siebie, a repertuar produktów jest na prawdę imponujący!
    Zajrzyjcie, zobaczcie i  oceńcie same
    :)
    
    
    

    17 komentarzy:

    1. Rzeczywiście ostatnio głośno w blogowym świecie o tym portalu się zrobiło:) Zdecydowanie w wolnej chwili muszę się tam zagłębić bardziej:)

      OdpowiedzUsuń
    2. Dzięki za cynk ja Emilki rzeczy czasem wystawiam a tej strony nie znałam :)))

      pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. nie ma za co, moze tace zaczniesz sprzedawac???

        Usuń
    3. Faktycznie można znaleźć tam coś fajnego :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Nie słyszałam o nim, zaraz zajrze :-))

      OdpowiedzUsuń
    5. Już zaglądam! Brzmi zachęcająco :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Korzystam zarówno ze sprzedajemy.pl jak i z tablica.pl :)

      OdpowiedzUsuń
    7. wszystko ładnie, pięknie, ale mnóstwo oszustów na tych portalach grasuje. zostałam już niestety oszukana (na tablica.pl). dlatego uważajcie mimo wszystko!

      ;)------------

      OdpowiedzUsuń
    8. Niestety, oszustów można spotkać wszędzie. Dlatego jak tylko mogę, wybieram odbiór osobisty. Ja się kiedyś nacięłam na wymianach. A ten portal to zawsze coś. Teraz wystawiam niektóre rzeczy na tablica.pl, ale ostatnio dojrzewam do wstawienia kilku rzeczy u siebie na blogu.

      OdpowiedzUsuń
    9. nie raz mi sie zdarza sprzedawac, aczkolwiek glownie na allegro, tablicy i szafce ;)

      OdpowiedzUsuń
    10. już na kilku blogach czytałam o tym portalu. Widzę, że na prawdę warto tam zajrzeć ;)

      OdpowiedzUsuń
    11. Juz otworzyłam go w nowym oknie i po dodaniu komentarza lukne. Nie znałam, nie słszałam wcześniej :)

      OdpowiedzUsuń
    12. Właśnie dzisiaj mam w planach wystawić ubranka na Allegro, ale wiedząc ile z tym roboty nie mam sił. Przydałyby się wyprzedaże, pchle targi czy garażówki. Przy bliźnietach ubranek mam całą masę i nie wiem nawet gdzie to już stokować. Pozdrawiamy!

      OdpowiedzUsuń
    13. zaciekawiłaś mnie bardzo :)

      OdpowiedzUsuń
    14. Świetna strona!!!! I wszystko za darmo, jestem zachwycona!!!

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...