środa, 19 września 2012

Wymianka z Marta

Marta tworzy cudowne tacki, zaproponowalam jej wymianke na moich farmerów, zgodzila sie co niezmiernie mnie ucieszylo:) Wiecej zdjec
 
 
Wyslalam swoich farmerow w dobre raczki ciut ich modyfikujac, do paczki wlozylam rowniez niespodzianki, tacki Marty sa przepiekne wiec warte o wiele wiecej niz zajace:)
Zwlaszcza ze ja poprosilam o tacke do serwowania sniadan, dostalam tez niespodzianke w postaci deseczki do krojenia, ach...
Zobaczcie jakie cuda Marta dla mnie zrobila.
 
 


Zdjecia zapozyczone z blogu Marty poniewaz te cuda powedrowaly do mojej siostry na prezent z okazji rocznicy slubu:)
Dziekuje Martusiu za twoja prace, za  unikalny prezent, jak i za udostepnienie zdjec:))
Dziekuje:*****
adres do blogu Marty
 ps.jesli ktos ma ochote na wymianke to zapraszam:)
 


22 komentarze:

  1. jajaja, ja chcę!!! Wytnę co zechcesz, też chcę takich farmerów.

    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. woow naprawde???

      Usuń
    2. tak.będą zdobiły moje prace plizzzzzzzz

      Usuń
    3. bardzo chetnie:) poprosze o email do Ciebie bo na waszym blogu jest nie dostepny:/

      Usuń
    4. no jak ??? ale ok

      Usuń
    5. jasne ze tak, co do szczegolow na poczcie sie dogadamy??

      Usuń
    6. Już wysłałam mailika.

      Pozdrawiam
      Iz

      Usuń
  2. bardzo Wam się udała ta wymianka! obie zdolne, to nie mogło być inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem szczęśliwą posiadaczką jednej z tac Marty,więc całkowicie się z Tobą zgadzam, są piękne:)) super wymianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zarówno farmerzy w Twoim wydaniu jak i taca cud miód i kokosy. Gdybym i ja potrafiła jakieś cuda robić chętna bym była do tych wszystkich wymian :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tacki naprawdę cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :)) moje tacki to takie skromne przy Twoich prezentach :-))) farmerzy śpią czasowo z nami i tyle dorobiłaś że w piątkę się "gnieciemy" ;)
    dziękuje raz jeszcze z całego serducha :))
    mła

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...