środa, 26 września 2012

Krolica Maja

Ostatnie dni uplynely mi bardzo szybko, szylam na wymianke, a jak juz szylam i mialam wszedzie wszystko to postanowilam dokonczyc krolika Majki :D
Wersja zimowa, szybka w zrobieniu bo ze sciagacza od rekawa:)
Wystarczylo zrobic dziurki na raczki z jednego rekawka a drugi rozciac na pol i zszyc, skarpety gotowe:)
Szczyt kreatywnosci to nie jest, krolik za to ma ubranie w koncu, a nie jak dotychczas biedny chowal sie po katach golutenki ;D

Pacynka z Ikei



Spadla czapa Pani Majce...


nie placz dam Ci buzi, a mama zalozy czapke ;)


Bez-wietrznie u nas wiec poszlysmy wyprobowac nasz pojazd, spacer skonczyl sie lamentem bo Maja chciala jeszcze, udobruchala sie jogurtem i poszla spac po takiej dawce swiezego powietrza:)
Milego popoludnia, ja ide robic wszystko to co kobieta powinna, czyli pic kawe i poczytac hihii

ps. dopisane: udalo mi sie Bee zalozyc niepostrzezenie spinke i mam to na zdjeciu jeeee jeee jeeeeeeeeeeeeee:)


24 komentarze:

  1. Tak, to są obowiązki kobiety, zgadzam się w 100 % :) A królik przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rety jaki piękny, a ja jeszcze słonia nie skończyłam :( piękna ta twoja córcia, a w spineczce to już prawdziwa damulka ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale przesłodki buziak !

    OdpowiedzUsuń
  5. Buziak dla królicy wymiata wszystko inne. Tak patrze to duża ta królica jak zwykle piękna. Zresztą Ty wiesz:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki, wlasnie dlatego jak szylam pytalam dwa razy czy niechcesz kroliczki:)

      Usuń
    2. No wiesz gdybym wiedziała jak ona wygląda pewnie bym zamówiła ilość hurtową na każdy dzień inna :)
      Ale nasza Julcia jest cudowna :*

      Usuń
  6. jak slodko wyglada calujac kroliczka!! bomba!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe co to bedzie z gumkami na włoski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko sciaga, kolejna przeszkoda do przeskoczenia, staram sie Majke przyzwyczajac, mimo to wszystko laduje na podlodze:/

      Usuń
  8. No kochana, jeśli ten królik nie jest szczytem kreatywności to ja się zastanawiam jak ten Twój szczyt wygląda :D
    Wg mnie wyszło Ci małe cudeńko i jak widać Majeczce też przypadł do gustu :) Ten słodki buziak chyba tylko o tym świadczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za podbudowanie mojej osoby :))

      Usuń
  9. królik fajowy :-)))zdolna mamuśka :)))
    Emilka na podobnym pojeździe jeździ jakieś 4 min a potem staje na siodełku i chce na stojąco jechać... od nowości byłyśmy nim dwa razy na spacerze bo zazwyczaj z podwórka nie udaje się wyjechać :D
    spineczka słodka moja Emi opaski sobie nie da założyć hihi
    te dzieciaki słodziaki

    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. slodkie diabelki :P Majce sie spodobalo na rowerku, mam nadzjeje ze dluzej niz na chwilke ;)

      Usuń
  10. słodka Malutka!!!!i Twój p.s. mnie rozwalił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba sie cieszyc z malych sukcesow :P

      Usuń
    2. to czekam na zdjęcie! brawo Mamuśka dla Ciebie!

      Usuń
  11. Rozumiem Twoją radość ze spineczki :) Emilka też taka była, ze nie dawała sobie wpiąć nic we włosy czy założyć opaski :) Miała prawie rok gdy udało mi się zrobić jej zdjęcie ze spineczka we włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, to własnie kobieta powinna robić:D. Tworzysz cudowne zabawki, królik jest po prostu magiczny. Mam wrażenie że zaraz odkica pozałatwiac swoje sprawy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...