niedziela, 16 września 2012

Kreatywnie

Potrzebne beda:)
Igla z duzym oczkiem
tasiemka
poszewka
kartka
nozyczki, olowek
 
Na kartce rysujemy ksztalt np. serduszko,( jesli napis rysujemy go bezposrednio) wycinamy, odrysowywujemy na poduszce, nawlekamy tasiemke i wyszywamy odrysowany ksztalt:)
Pomysl zaczerpniety z zszywka.pl, mysle tez ze ozdobie sobie i Majce w ten sposob bluzki, jak znajde czas:))
Probowalam bez odrysowanego ksztaltu ja wyszyc, nie dalam rady, moze przez to ze Maja chciala mi usilnie pomoc:)
Bardzo mi sie spodobalo ozdabianie w ten sposob, mozna kupic zwykla poduszke i dac jej dusze,  zrobic orginalny prezent itd... itd...:)
a wy co myslicie??
 

 
Serdecznie dziekuje za kolejne wyroznienie, bardzo mi milo ze podoba wam sie moj blog, ze chcecie do mnie zagladac, a nawet zostawiacie swoje cenne mysli pod postami.
DZIEKUJE :*

ps.dopisane: tasiemka lubi sie strzepic a po praniu ciezko powiedziec co by sie z nia stalo, nalezy koncowke tasiemki delikatnie wziasc pod ogien i gotowe:))


20 komentarzy:

  1. o, jakie równiutkie Ci wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudeńko, tak nie wiele trzeba, a takie to śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) Takie banalne, a pełne uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to jest świetne, kiedyś na pewno spróbuję, na razie jestem w trakcie szycia słonika.

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na bajkowe candy :) http://kreatywnymokiem.blogspot.com/2012/09/bajkowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. zdolna jesteś. ja potrafię jedynie zacerować dziurkę czy guzik przyszyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle w Twoim wykonaniu wszystko prezentuje się fenomenalnie w końcu masz fach w ręku :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne:), masz talent. Świetny pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł:) a Tobie poduszeczka wyszła super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i proste do wykonania:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł i po Twoim opisie wydaję się być to proste więc może i ja dam radę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne ze dasz, troszke trzeba sie potrudzic ale warto:)

      Usuń
  12. świetny pomysł i chyba nawet ja bym tak umiała :D
    cmok

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety