piątek, 28 września 2012

Inspiracje modowe

 
Dziewczyny czy podoba wam się taki zestaw???
Bluza, ta akurat męska, zdarza wam się chodzić w męskich ciuchach?
 Dżinsy  ja wybrałam ciemne, młodsze osoby mogą zaszaleć.
 
 
Kamizelka
Kozaki
 
 
Jednym mocnym akcentem będzie torebka:)
 
Wczoraj widziałam kobietę w średnim wieku z trojka dzieciaków ubraną w takie spodnie , nie wyglądała wulgarnie, wszystkie dodatki były stonowane, zajefajnie !!!
Drogie trzydziestki (i nie tylko) to jak wyglądamy zależy tylko od nas:)
 
 
Szczęka mi opadła tak jak jemu, hihi
Kobieta lekko się zmieszała, a ja nie mogłam od niej oderwać oczu:)

 
Dodatki to biała koszula wpuszczona w spodnie, pasek, kurtka wojskowa damska, kozaki
ach...

37 komentarzy:

  1. Fajnie :) Zdarza mi sié zakladac bluze meza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super.A trzydzieści to dużo?. kozaki super, reszta też. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zalezy ja czasem sie czuje ze to duzo, na szczescie czasem:))

      Usuń
    2. Czasami można. ;-)

      Usuń
  3. Pewnie, ze podoba :)
    Ja zbyt "powaznie" sie nie ubieram. Szczerze mowiac skinny jeansy mam w kilku odcieniach i mimo wieku (32)uwielbiam je i nie wyobrazam sobie abym mogla ich nie miec w szafie :)
    Meskie bluzy uwielbiam!!!
    Bee kiedy odwiedzisz Manchester????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam podobnie z ubraniem, boje sie jednak zaszalec dlatego takie wrazenie na mnie wywarla:)
      Zizi nie mam pojecia, jakbyscie blisko nas byli to zapraszam do nas, nocleg free hiihi:)

      Usuń
  4. ja chcę takie kozaki :) a spodnie też wybrałabym ciemne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham ciemne jeansy! Z resztą bardzo lubię klasykę... choć czasem zaszaleję i przywdzieję coś szalonego :)
    Mój małżonek już 32 letni starszy pan ;) ubiera się jak dla mnie bardzo crazy ;D ale kocham to! Aaaaa w jego bluzie właśnie siedzę... z resztą podkradam t-shirty i czasem gacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz non stop w jego bluzach. W spodnie nie wchodzę:)
    Te poszarpane super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kozaki są super. Niestety ja takich długich nie założę ponieważ mam za grube łydki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały zestaw świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie super ta torebka, w golfach nie czuję się najlepiej. Skoro nam coś nie wypada jako 30 to na starość odpowiedni będzie tylko worek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bluz z kamizelką? ciekawe połączenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak szlec to szlec:)

      Usuń
    2. ubrałaś się tak? ubierzesz? pokaż efekt :)

      Usuń
    3. musze namowic meza zeby mi zdjecie zrobil:)

      Usuń
  11. Fajny zestawik, wyobrażam sobie całość i jestem za:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zestawy:)
    PS: ładne tło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zestaw fajny ja też jestem w takim zakresie wiekowym :P

    cmok

    OdpowiedzUsuń
  14. zestaw bomba !!!
    co do męskich ubrań to swego czasu długo nisiłam męski szalik tak mi się podobał :)
    spodnie te co pokazałas to w moim typie uwielbiam takie i wcale nie są dla młodych a ja już wiekowa haha nawet bym na kolorowe się skusiła ot tak na sportowo pobiegać a co :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mi się podoba :D chociaż ja już nie pamiętam jak się na obcasie wyższym chodzi ;)
    Boskie te jasne "darte" dżiny na końcu <3

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo modne w tym sezonie bluzy i militarne kurtki... bluza trochę nie w moim stylu, ale za to kamizelka i kozaki bardzo mi się podobają... torebka też, choć cena pewnie zabójcza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozna upolowac tanio na allegro:)

      Usuń
  17. Kamizelka jak najbardziej w moim typie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tylko zakładam męskie koszule :) mi najbardziej podoba się kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie! ja często, tym bardziej, że mąż jest 3 cm wyższy, więc są dobre

      Usuń
  19. ja uwielbiam meskie bluzy z kapturem

    i mam podobna kamizelke :) tylko czarna

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię sportowe bluzy. Oczywiście mogą być męskie a i takie spodnie są super no i w zestawieniu z wojskową kurtką musiały wyglądać super!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam bluzy męża ;) a stylizacja bardzo fajna, no może zamiast bluzy załozyłabym coś bardziej kobiecego, no i ciemne jeansy jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie lubię bluz, ale dżinsy uwielbiam, a ta torbka to marzenie, mam jęzor do ziemi

    OdpowiedzUsuń
  23. P.S. 30 to jeszcze dziewczyna, taka młodzieżówa, nie kobieta :P super te spodnie poszarpane

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam cieme granatowe dżinsy, fajna kamizelka:)
    To prawda, to od nas zależy jak będziemy się nosić, czuć i wyglądać;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...