poniedziałek, 10 września 2012

Dzidzi

Wczoraj byl dzień DziDzi.. mianowicie Maja pojechala odwiedzic swojego kolegę, zabaw bylo co nie miara a najwazniejsze DziDzi okazał się prawdziwym dżentelmenem.. nie gryzl, nie popychal, nie szarpal
Maja byla w siódmym niebie, do tego stopnia ze jak wracalismy wciaz wolala DziDzi.. DziDzi, to samo bylo w domu i przez sen.. czyzby to pierwsza milosc hihiih

 Tany Tany tez byly...
 Brum ... brummm
 Jak zwykle mega poważna Bee :D

Wracajac do domu spelnilam swoje marzenie i zrobilam  zdjecie w slomianych balach, co prawda na szybko bo Majka byla spioca i wrzaca ;) no ale mam...
moze kiedys mi sie uda zrobic je na spokojnie..?
Ja i Marles

Piekne sa 


Milego tygodnia ze sloneczkiem w tle :*

19 komentarzy:

  1. Śliczna Majeczka jaką ma cudowna sukienusię. No może i miłość pierwsza zapukała do serduszka Mai.Zdjęcia na balach piękne, my mamy ślubne w owsie, a w tym roku sfotografowaliśmy się w kukurydzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy:)) koniecznie pokaz zdjecia:)))
      buziak dla was:*

      Usuń
  2. Ale cudne zdjęcia, aż się cała moja dusza do nich uśmiecha. Zaś maluchy tworzą parę jak z obrazka, cudni są:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie, gdy dzieci się tak dogadują i znajdują wspólny język.
    te bale ze słomy kojarzą mi się z wakacjami u dziadka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak to pierwsza miłość jak przez wołała to na pewno :D słodziaki małe dwa :D:D:D

    a te bale świetne są też takie foto bym chciała :)))
    pozdrawiam dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chcialam taka sesje slubna ale mi bale pozbierali w okolicy hihii

      Usuń
  5. Zięć Ci się szykuje hihihihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz sie boje co to bedzie dalej ;)

      Usuń
  6. ale Bee ma piękną sukienkę ! Boska !

    OdpowiedzUsuń
  7. Majeczka jak zwykle słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ślicznie razem wyglądają, jak z jakiejś reklamy:) ja też uwielbiam słomiane bale:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. az by sie chcialo miec dwojke jak sie na nich patrzy ;)

      Usuń
  9. Też chcę taką kieckę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiecka fajna, tylko ciut nie wygodna do chodzenia z przeszkodami zwlaszcza jak sie jest taka damula jak Majka :))

      Usuń
  10. przepiękne te zdjęcia ! a pierwsza milość....kiedys jej o tym opowiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie Maja wygląda w tej sukieneczce:) a taki adorator ,no no:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...