sobota, 8 września 2012

Czas na wyniki

 
Losujemy
 
 
Zwyciesca to...

 
.......................

 
Moja psorka:P


 
Serdeczne gratulacje dla zwyciescy candy :)
Poprosze o adres oraz rozmiar dla dziecka jesli tak owe Ma-niusia posiada:))
Wszystkim dziekuje za udzial w zabawie, niebawem kolejna:)
.........
 
Dla oslody dodam dialog  mojej siostry z synkiem 3-letnim
Ostatnio Piotrus mowi DUPA jak mu cos nie pasuje
np. -Mama Dupa, tata Dupa itd. dostaje sie wszystkim
 
Piotrus pyta mamy
-Mamo czemu jestes smutna??
-Bo Piotrusiu mowisz brzydkie slowa dlatego mama sie smuci
-Mamo ale to nie ja je mowie, to moja buzia
-DUpa... ooo
-D... no widzisz mamo to ta buzia tak mowi
-D... no i znowu...widzisz
-co ja bym dala zeby to uslyszec:D
 
Jak nie kochac tych malych robaczkow??

19 komentarzy:

  1. Słodzkie te Dzieciaczki, gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję "maszyna" losująca sama słodycz :))))
    a z tą dupą się uśmiałam :)))
    :* dla Was

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwycięzcy. Mała jest rozkoszna, zwłaszcza w tych psorskich okularkach. Buziaki dla Was, kochani. =*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, naprawdę ja? Bardzo bardzo dziękuję!!!
    A z taką losującą psorką to naprawdę Wielki Zaszczyt - całusy dla niej za taką szczęśliwą rękę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to dupa :)
    Gratulacje dla zwyciezczyni!

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWIETNE :) składam gratulacje zwyciężczyni, szkoda że nie sobie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyni, dzieci są rozbrajające z tymi hasełkami, a Bee jak poważnie wygląda w okularach, super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję.
    Dialog rzeczywiście śmieszny. Mój Aleks upodobał sobie słowo "łeb" ostatnimi czasy i też wszystkich tak nazywa-mama łeb, tata łeb itp. Czasami mam ochotę wybuchnąć śmiechem, ale nie chcę żeby to się ciągło dalej, wiem że lepiej ignorować samo przejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Również gratuluję :)) Mała w okularkach wygląda megaśnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje,a już myślałam, że to ja niusia musia brzmi podobnie hehehhe

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje ;)
    uśmiałam się z tej buzi, co brzydko mówi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...