wtorek, 4 września 2012

Czarno- biale zdjecia

Uciekinierka zlapana na goracym uczynku:P




Nie ma jak u mamy :*

Nudno tu..:P

 yuuuuppiii


Cmoki..:)


Na placu zabaw spotkalismy moja kolezanke z pracy z ktora pracowalam na poprzedniej zmianie, kobietka zadbana okolo 50 roku zycia.
- Jak ja Cie dawno nie widzialam, jak ty schudlas, wygladasz teraz szuplej odemnie- powiedziala to z takim wyrzutem... 
no coz usmiechnelam sie i podziekowalam.
Wiadomo ze im czlowiek starszy tym ciezej jest zgubic zbedne kalorie, mi sie jakos udalo bez diet i cwiczen,choc wciaz na wadze za duzo.


22 komentarze:

  1. trójka - to mój faworyt :) cudna minka, i to oczęta rozumne :)
    (yay! udało mi się wreszcie z tym obserwowaniem!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zdjęcia!!! Świetne!
    A u mnie na wadze wciąż o wiele za dużo, a waga z przed ciąży zamiast się przybliżać oddala się ode mnie ;) No cóż niestety nie bez mojej winy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przymierzam się do kupienia wagi, bo niestety muszę się kontrolować :( A zdjęcia piękne, córcia słodziutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. HOHO świetne foty a na nich świetne dwie dziewczyny :))))
    co do kg to przemilczę ... bo ja jak ta Twoja kol... jak to zgubiłaś bez ćwiczeń i diet??!! a z dietami nie mogę hihihihi

    :* dziewczyny

    p.s. nr 7 grafika bo Emi wlazła mi na klawiaturę i nie wiem czy meil poszedł???

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, jakbym przeglądała album z dawnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne z Was dziewczyny :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarno-białe zdjęcia są świetne:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bardzo lubię czarno-białe zdjęcia :) piękne ! A Mała uciekinierka przesłodka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O widzę, że i mama przypomniała sobie lata dzieciństwa zjeżdżając na zjeżdżalni. A u mamy najlepiej :* O kg ja to przemilczę, a Ty nie masz na co narzekać :)
    Zapraszam do nas dawno u nas Cię nie było :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia:)dopeiro teraz zauwazyłam, że Bee to cała mama.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarno - białe fotki mają swój urok. Czasem wyglądają 100 razy lepiej niż w kolorze. Piękne....i takie rodzinne....
    Red

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcia w świetnym stylu !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, piękne pszczółki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. komplement, nie am co :)
    zazdrość kobiety o kobietę najgorsza.

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne zdjęcia - klimatyczne takie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty masz na wadze za dużo?:o Nie osłabiaj mnie:-p

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ śliczne z was dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety