piątek, 21 września 2012

Aktualnie

 Udalo mi sie pierwszy raz w zyciu upiec jablecznik, moze to nie wielki wyczyn powiecie, ale jak dla mnie kruche ciasto od zawsze stanowilo wielkie wyzwanie, no i nie wyszedl zakalec:)
Przepis znalazlam na stronie fb- Perfekcyjnej Pani Domu:)
Dodalam do moich przepisow jak by ktos chcial zerkanc:)
 
Majuski ulubione zabawki, ma ich tyle a bawi sie tymi najmniejszymi
 
Ulubione borowki, tak wlasnie zajadam...
 
Usmiech prosze:D

Aktualny stan uzebienia plus trzecia, prawa czworka
rowna sie 11zebolow
 
Nasza kochana ciocia wyjechala, znow dom pusty, jak tatko w pracy nie ma do kogo sie odezwac (Maja rosnij szybciej ;)
Ciociuniu tesknimy bardzo :********
We love you :***
 
wracaj...

25 komentarzy:

  1. Anonimowy21/9/12 18:12

    Where do U go my lovley? Where do U go? I wanna know my lovly.. Come bk and save me:*:( Kocham Was najmocniej na swiecie :* Majeczka najpiekniejsza to normalne jak i mamusia:) Boroweczki mniami mniami, cudowny poscik:*
    Tesknie mocno:*:(
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz piekniejsza sie robi ;) ladny stan zabkow juz ma :)a jablecznik wyglada przepysznie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje pierwszego jabłecznika i pięknego uzębienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21/9/12 18:38

    Smakowicie wyglada ten jablecznik!!!
    zizi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na ciasto i grznca ;)

      Usuń
  5. ;)) cudowne zębolki;)
    Debiutu jabłecznikowego gratuluje, ja mam dwie lewe ręce do wypieków, chyba że na gotowym spodzie;)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez dlatego nigdy sie nie bralam za jablecznik az przecztalam ten przepis, wydal mi sie do zrobienia:P

      Usuń
  6. Ja jabłecznika też jeszcze nigdy nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ten przepis,latwo i przyjemnie, ja robilam wszystko tak jak w przepisie poza ugniataniem na stolnicy, zawsze w miseczce to robie-mniej czyszczenia i skrobania, oraz spod podpieklam 15 min :)

      Usuń
  7. jabłecznik kocham !!!! jabłecznik a do tego kakao lub herbatka ciepła !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. herbatka waniliowa najlepiaj mniami...:D

      Usuń
  8. Śliczne ząbki :) Jabłecznik wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maja jest słodziutka :))))
    szarlotka mniam miałam dziś piec ale jutro na wesele idziemy to stwierdziłam, że odłoże ten plan na później ale zjadłabym oj zjadła :)))

    cmokasy

    OdpowiedzUsuń
  10. mam w domu pełno jabłek i szukam sprawdzonego przepisu. może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje jabłecznika, a córcia wspaniała, piękny uśmieszek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. co za uśmiech :D !!! ja wcale nie piekę :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje jabłecznikowego debiutu :) Ja uwielbiam piec ciasta i wychodzą mi i robiłabym to częściej, ale u mnie mąż zje kawałek ciasta, a ja upiekę całą brytwankę i sama mam zjeść. Tak więc jak goście przychodzą piekę. Zębów o jeden więcej od nas macie gratki :)I borówki u nas są hitem owocowym Niusi uwielbia je zresztą jak mama :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. jabłecznik wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki piękny wygląd bloga;)
    Pszczółka cudowna i jakie ślicze ząbki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna mała bee :) I ta szarlotka, mhmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uzębienie śliczne i właścicielka tyylu ząbków cudna:))) a ciasto wygląda przepysznie, więc jest się czym chwalić:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten uśmiech jest boski!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...