czwartek, 16 sierpnia 2012

Zdjęcia plus paplanina

Miało być o czym innym, ale że przegrywałam zdjęcia to postanowiłam coś wrzucić w sumie dawno nic nie dodawałam ;P
Majka idzie z tatą na spacer, niecierpliwie czeka przy furtce


Ileż można czekać???


Idziemy czy nie...


Przedstawiam wam Maję w ogrodzie, podlewanie kwiatków to jedno z jej ulubionych zajęć
na zdjęciu niesie konewki tacie, aby je napełnić wodą


Dzięki mojej córeczce udało mi się wyhodować dzwoneczki, wcześniej zawsze mi krzaczki usychały, kupiłam dwa wszystko po 1funcie - odpowiednik wszystko po 6zł, myśląc że i tym razem nic z nich nie będzie, a tu proszę takie miłe zaskoczenie:))


Piękne są :D


Pozbyłam się mszyc w końcu, jestem przeszczęśliwa!!!
Kwiaty mi odżyły :)


.......................................

Maja czuje się lepiej, dwie górne czwórki  przebiły się, za to ja jakaś niewyraźna jestem, bez sił, podobnie czułam się po porodzie gdy miałam za mało hemoglobiny:/
Zawsze coś wisi nad człowiekiem, pozostaje nam cieszyć się jutrem i mieć nadzieje że nowy dzień przyniesie coś lepszego.
a to my o poranku


ps. zainspirowana przez jedną z mam umyłam wszystkie okna, posprzątałam w każdym zakamarku 
(no może nie w  każdym;P) a teraz zdycham, i po co mi to było... przemęczenie górą:/
Przyjemniej mi się będzie chorować w czystym domu to na pewno...
ps.2 przypominam o candy

15 komentarzy:

  1. Nie ma nic gorszego jak chorowanie w brudnym domu:/ Miejmy nadzieję, że to tylko przemęczenie:) Świetnie razem wyglądacie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16/8/12 18:46

    Mała ogrodniczka, super
    Pozdrawiam Natka

    OdpowiedzUsuń
  3. kochany aniołek i jaka pracowita :)))
    a Ty nie choruj bo szkoda lata :))
    :* dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jesteście nawet o poranku wyspane i wypoczęte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh wypoczeta to moze jest Maja, czarno-białe zdjecie miało ukryty zamiar;P

      Usuń
  5. ja dzis tak walczylam z drzewem ale powoli odzywam he he

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie Was widzieć :)
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak zdecydowanie cudownie choruje sie w czystym mieszkaniu:-p:), choć i tak współczuje. A Bee jest boska:) to zniecierpliwienie mnie rozbroiło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeszcze nic potem byl mega foch ze do wozka ja tata wsadzil, a ona przeciez taka dorosla juz:P

      Usuń
  8. jaka ma cudna czapeczke, mała raperka:)piekne jest to czarno-białe zdjęcie:)dużo zdrówka zyczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne dwie dziewczynki :)

    No i mała ogrodniczka, tylko patrzeć jak "wygryzie" Maję Popielarską z show biznesu i ujrzymy ją w produkcji tvn-u :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podlewanie jest the best!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...