wtorek, 28 sierpnia 2012

Wyróżnienie + niedzielne szaleństwo

Zostałam nominowana do wyróżnienia przez Benkowo oraz Martuchnaj, za oba serdecznie dziękuję, czuję się wyjątkowo dzięki wam:))
To już nasze trzecie;) 


Zgodnie z zasadami zamieszczam swoją listę 5 blogów, które mają poniżej 200 obserwatorów, będą to super mamy, które mimo przeciwności z uporem pną do przodu:)
Idealne, doskonałe, perfekcyjne bo przecież takie jesteśmy w oczach naszych dzieci, nie raz widziałam jak chłopcy w piaskownicy bili się bo jeden przezwał mamę drugiego :)

http://icyignacy.blogspot.co.uk/
http://mamadoskonala.blogspot.co.uk/
http://znaczkijakrobaczki.blogspot.co.uk/
oraz Musia
Szkoda że można wymienić tylko 5 blogów bo super mam jest więcej!!!

...........................................
Tak szaleliśmy w niedzielę:)
mimo wiatru prosto w oczy...
mimo deszczu...
mimo wszystko...!!
Maja pierwszy raz na karuzeli, średnio się jej podobało.


Bruuum, brummm Mamie tez się należy;)


no i tacie :D


Maja najbardziej lubi zwiedzać, mały runner najczęściej ma teraz zdjęcia plecków:P


Karuzela fujjjj... naprawdę fuj:D


Udało mi się złapać małego runnera, wciąż dumającego nad czymś..
tylko nad czym:D

Na zdjęciu moje ulubione spodenki które kupiłam w ciucholandzie jak byłam w Polsce za 3zł :D
Uwielbiam Bee w nich!





23 komentarze:

  1. Słodka Bee, ja tam nie wzięłabym udziału w szalonej karuzelii, ale samochodziki tiaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamusi gratuluję wyróżnienia a tatusiowi odwagi, że wsiadł na taką karuzelę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wyróżnienia :))) Słodziak jeden z Twojej córci :*
    my dziś po szczepieniu jesteśmy- ja o mało zawału nie dostałam a Emi śpi już 2 h... i co się przebudzi to płacze :((((
    :* dla Was

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za wyróżnienie :)
    zdjęcia Bee z tyłu czy z przodu i tak są cudowne a właściwie to ona jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia!:) I dziękuję za linki:* DOszły:D
    Super spędzaliście czas i super wspomnienia na fotkach:) Mała jest boska, a wyraz buźki przypomina mi moją małą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosze bardzo:))
      dziekujemy za mile slowa:)

      Usuń
  6. Ale miałyście dzień :) Bee jaka odważna, zuch dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od patrzenia kreci mi się w głowie. Oczywiście na karuzelę, szalona!! Zazdroszcze, ja nie wiem czy bym sie odważyła:-p

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia :) Chętnie poszalałabym w wesołym miasteczku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolejny powrot do dziecinstwa;)

      Usuń
  9. Dzięki za wyróżnienie nie spodziewałam się, aż tak fajnie mi wychodzi do pisanie :) Niusia kiedyś jeździła na takim autku, ale tak strasznie się bała, płakała i generalnie nie była zadowolona. A tak na marginesie ostatnio w Tesco kupiłam Niusi śliniak taki plastikowy z wyprzedaży z rysunkiem pszczółki i napisem bzzz bee. I jak zakładamy ten śliniak zawsze myślimy o Was :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale milusi mi sie zrobilo:)
      dziewczynki:*

      Usuń
  10. Gratuluje wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja im jestem "starsza" tym bardzej boję się na takie karuzele wsiadać haha:DDD a Wam gratuluję wróżnienia i odwagi! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bee ja zawsze słodka:) Karuzela okropna!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka świetna zabawa :) Gratuluję wyróżnienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam karuzele, Bee jak zawsze wygląda słodko i widać, że świetnie się bawi:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dzieki :)

    spodnie obłędne, super z Mai hipiska :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy15/2/13 02:44

    Your style is unique compared to other people I have read stuff from.

    Thanks for posting when you've got the opportunity, Guess I'll just bookmark this page.


    Also visit my homepage ... psp music downloading

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...