niedziela, 12 sierpnia 2012

Wyróżnienia

Dostałam dwa wyróżnienia, za oba serdecznie dziękuję:))
Jedno od Martuchnaj


Drugie wyróżnienie od Oli, wiąże się z nim zabawa, która polega na tym, że wybieram 10 blogów które chcę nagrodzić wyróżnieniem oraz napisać 7 rzeczy których o mnie nie wiecie



1. denerwuje mnie moje bałaganiarstwo
2.  nie potrafię się zmobilizować do spraw ważnych, często odkładam je na potem
3. ganię męża za coś co sama robię :D
4. odkryłam na nowo miłość do jazdy samochodem, chwile za kółkiem są bezcenne
5. w liceum wiecznie byłam uwikłana w intrygi, w których nie brałam udziału
6. studia były najcenniejszą skarbnicą życia
7. tęsknię czasem za wariatką która jest uśpiona we mnie...

Ja nominuję 5 najciekaweszych moim zdaniem blogów:)
 Zizi za lekkość pisania o sprawach codziennych
Wygnanko za cudowne gniazdko jakie stworzyła
Elę za inspiracje i kursiki :)
RedBul za cuda które tworzy z drewna
Jaka matka taka córka dziewczyny są superowe po prostu:)

Miłego niedzielnego poranka:)


9 komentarzy:

  1. Fajnie się czegoś nowego o Tobie dowiedzieć :) Gratuluję wyróżnień !

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobnie z odkładaniem rzeczy na później, męża też czasami ganię za coś co ja zrobiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnień:) Dobrze wiedzieć coś nowego o tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za wyroznienie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia. Bardzo się cieszę, że i mnie uhonorowałaś :) To bardzo miłe.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnień i ciesze się że Cię zmotywowałam moim postem:D

    OdpowiedzUsuń
  7. tez mam proble z moim własnym bałaganiarstwem:(:-p

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj parę Twoich punktów dopisałabym do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...