czwartek, 2 sierpnia 2012

Wyniki konkursu

 Nagrodą w konkursie były trzy zestawy dla czytelniczek (opakowanie produktu + bajki), małpką losującą został mój mąż który podał trzy liczby od 1- 12, wylosowane zostały:
3- Agula
7-Maminka
12-Kate

Miała losować Bee jednak moje dziecie odmawia współpracy totalnie ostatnio:/

Dziewczynom serdecznie gratuluję i proszę o podanie rozmiaru majteczek dostępnych w wersjach dla dziewcząt oraz chłopców

4-7 lat: 17kg - 30kg

8-15 lat: 27kg - 57kg

oraz proszę o adresy :)

Miłego popołudnia:)

    11 komentarzy:

    1. Serdecznie gratuluję, dziewczyny !

      OdpowiedzUsuń
    2. To chyba ja:) Ale się cieszę, pierwszy raz coś wygrałam. Jupppppi :) Dziękujemy bardzo :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. misiormagda@gmail.com
        gratulacje:)

        Usuń
    3. A na jakiego maila mam wysłać dane, bo nie mogę przez profil bloggera.

      OdpowiedzUsuń
    4. Wiadomość wysłałam na maila. Mam nadzieję, że dotrze bo ostatnio miałam problemy z pocztą :|

      OdpowiedzUsuń
    5. Gratulacje dla wygrywających:)

      OdpowiedzUsuń
    6. Że też zagapiłam się z tym konkursem:(
      Ale zapraszam Ciebie do mnie na konkurs rymowany. Warto spróbować, mała Pszczółka na pewno ucieszyłaby się z wygranej:)

      OdpowiedzUsuń
    7. Hura! To moja pierwsza wygrana od... hoho :). A jak się Gaduś ucieszy :D

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...