piątek, 31 sierpnia 2012

Tildowy Aniolek


Zamierzalam uszyc ta panienke juz dawno, ale balam sie, bylo to swego rodzaju wyzwaniem dla mnie.
Obawy okazaly sie niepotrzebne, lalke sie prosto i szybko szyje:))
Oczywiscie  nie jestem zadowolona z koncowego rezultatu,
ubranie jak zawsze jest najgorsze, brak materialow ogromna przeszkoda:/
Kombinowalam jak moglam i jest ..
Anielica Marzenka :)
Tildowe lalki sa ogromne, ta ma okolo 90cm










Ps. znow mamy problem z internetem do tego mi laptop wysiadl, mam nadzieje ze da sie go naprawic i znow bede mogla was odwiedzac.
Caluje mocno



15 komentarzy:

  1. a mnie się bardzo podoba !

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna jest!
    Ale mnie zaskoczylas z rozmiarem tej lali!!!
    Toz to olbrzym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi jak ja robilam sama nie wierzylam:P

      Usuń
  3. fajowa ta tilda Ty zdolniacha jesteś :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ogromna musi być, śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę wielka. przerosła nawet Bee :)
    wyszła rewelacyjnie. nie wiem, co Ty chcesz od tych ubrań Tildy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna anielica wykonana przez niezwykle uzdolnioną i cudowną również anielicę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna, a rozmiar powalający!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurczę swietna jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...