poniedziałek, 23 lipca 2012

Słonecznie

Słońce nas rozpieszcza, życie powróciło w nas ;)
Całymi dniami wędrujemy, gonimy psy, straszymy koty, turlamy się po trawie tak że mamę (czyli mnie) mrówki obsiadły i pogryzły:/
Wieczornymi godzinami robimy grilla, poznajemy świat który nas otacza
Majki ulubiona zabawą jest przerzucanie tony kamyków 


Czasem jakiegoś skosztuje


Wącha i dotyka kwiaty, to krasnal dostaje pibip w noska


Późnym wieczorem spać nie chcemy, wolimy się powygłupiać 
Na zdjęciu Majuś z pierwszym w jej życiu kitukem na główce
ach jak ja się nie mogłam go doczekać :D:D

***************

Strój z poprzedniego posta strasznie mi się podoba, uważam że jest fajną pamiątką z wakacji, jeśli słonko dopisało, zapewne widząc takie serduszko micha od razu by mi się śmiała.
Pytanie czy odważyła bym się go założyć z moim wielgachnym brzuchem???
Jeśli by odciągał uwagę od miejsc niechcianych możliwe że tak, trzeba przetestować koniecznie!!!

********

Znów będziemy mieć gościa, ależ się cieszę, smutek a kysz z moich czterech kątów
YUUUUPPPIIIII

Buziaki ogromniaste od nas dla was:*****

23 komentarze:

  1. U nas tez pieknie!
    Pogoda nas rozpieszcza :) Byle jak najdluzej!
    Majusia po prostupiekna- taka kochana dziewczyneczka z Niej! Chcialoby sie ja wysciskac!
    Buzka Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny uśmiech Maji na ostatnim zdjęciu.
    w nas też zagościła radość, slońce wyszlo.byly harce i swawole na trawie. spacery.
    to co lubimy najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna kituchna :D śliczną ma sukienusie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aż promienieje ślicznotka :))) a strój z poprzedniego posta... jakbym miała figurę jak trzeba to czemu nie?? - fajny :)
    buziaki nocne

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też wreszcie super pogoda.
    Miłego tygodnia.
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale wam zazdrościmy słońca!!!!
    u nas leje od rana do wieczora!!!
    koszmar!!!
    pragnę choć promyk słońca zobaczyć a tu nic nie widać...
    :((

    córcia prześliczna!!
    piękny ma uśmiech :-))
    słodka jest!
    pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też super pogoda.. Bee pięknie wygląda w tej sukieneczce i kucyczku... takie kamyczki muszą być bardzo pyszne, myślę, że nasz urwis od razu załadowałby kamyczka do buzi;)cieszymy się z powodu gości! buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że znowu zawitało słońce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ona jest słodziutka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paczuszka doszła, super, bardzo się cieszę, dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uściski dla Majki:) Cudnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! Pamiętam jak mnie cieszyła pierwsza kiteczka u Emilki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten wpis kipi pozytywną energią!!! cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Palemka cudna jejku ja z wielkim utęsknieniem czekam na palemkę u Niusi, ale chyba jeszcze troszkę poczekam bo włoski jej rosna po malusiu. U nas pogoda dopisuje upały się zaczęły na nowo całe dnie spędzamy na dworze, turlamy sie po zielonej trawce dziś od harców na trawce Niusię ugryzła czerwona mrówka bidulka. Co do kostiumu dla mnie bomba tylko czy ja ze swoją jasna karnacją i słabą opalenizną byłby jakikolwiek efekt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać na zdjęciach że się dobrze bawicie. Turlanie po trawie - jak najbardziej naturalne. Tylko uważajcie na te mrówki ;)

    Pozdrawiam
    Red

    OdpowiedzUsuń
  16. stój z poprzedniego posta super!
    Mała Bee cudowna, uwielbiam takie kitki!
    ja tez chcę córcię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nastrój letnich wieczorów jest cudowny ... za to słonko mi nie służy ...w odróżnieniu od Bee :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie,
    właśnie rozpoczynam swoja blogowa przygodę. Postanowiłam ogłosić powitalne CANDY. Będzie mi niezmiernie milo jeśli dołączysz do zabawy.

    szczegóły znajdują się tu:
    http://sweterekwserek.blogspot.com/2012/07/nowy-przyjaciel-dla-psiaka-bodo.html

    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodziutka!! ooo kamyki, ja miałam kamyczki ozdobne na balkonie, to Synuś ozdobił nimi balkon sąsiadów z dołu :/

    OdpowiedzUsuń
  20. boska kitka :) kamyki rulez. u nas występuje Wielkie Nuplactwo Kamyków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczne i pogodne dziecko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety