wtorek, 17 lipca 2012

Park przyrody

Niedziela była słoneczna, co rzadko się zdarza, ruszyliśmy więc przed siebie i tak trafiliśmy do parku przyrody:) Filmik dla zainteresowanych:)


Park okazał się miłym zaskoczeniem, zwierzątka biegały koło nas, można było pogłaskać, nakarmić,
frajda co nie miara jak widać poniżej:P


Ekipa wycieczkowa:D




Kozy cieszyły się średnim zainteresowaniem mojej Bee


Wolała gonić pepe


Potem był poczęstunek, Maja z żalem oddała swojego frytasa








Ciut radości dla wszystkich:)


Zamierzałam zjechać z wyższej, ale stchórzyłam:P
podziwiałam dzieciaki, które bez krzty lęku zjeżdżały, nam staruchom nogi się trzęsły
Dodam że zjeżdżalnie były mega wysokie, większość czasu leciałam pionowo w dół :D


Dzień był długi i wyczerpujący, Maja już w drodze do domku nam usnęła




23 komentarze:

  1. Fajna wycieczka:) I dzieciaki, jak widać, zadowolone!

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieci szczęśliwe, a o to przecież chodziło :)
    dorośli chyba tez nie narzekali, prawda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda:) ja sie cieszylam bardziej niz Maja:P

      Usuń
  3. Niezła zabawa, nie tylko dla dizeciaków. Fajne sa takie miejsca gdzie dzieciaki razem z rodzicami mogą czynnie korzystac z atrakcji
    Pozdrawiam i życzę przyjemnego dnia
    Red

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna wycieczka, a te zjezżalnie. Szok ja też bym sie bała:-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam ze jak nie skocze bede zalowac i choc sie bałam, serce do gardła weszło to skoczylam ;) nogi mialam jak galareta i sadysfakcje ze pokonalam sama siebie:P

      Usuń
  5. super wycieczka, my wybieramy się jutro do zoo, o ile pogoda dopisze, bo dzisiaj u nas wyspiarskie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna wycieczka :) frytka też bym z żalem oddała :P hihi
    pozdrawiam dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna fotorelacja! Zazdroszczę pogody... u nas od ponad tygodnia leje...leje...leje... końca nie widać :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bee jak dobrze Cię widzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wycieczka pełna atrakcji :) Super dyskusja przy frytkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło Cię zobaczyć :) Ładnie wyglądacie.
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wycieczki do zoo :D fajne te chodzące swobodnie zwierzątka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień pełen miłych wrażeń to dobry dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. matko jak wysoko!! ja podziwiam bo bym wcale tam nie weszla, a zdjecia dzieci bombowe ha ha

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, uwielbiam takie aktywne spędzanie czasu, oby jak najwięcej takich wypadów. A zdjęcia i teksty pierwszorzędne :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super fotorelacja, to musiał być fajny i wyczerpujący dzień :D Takie są najlepsze.
    ps. z najwyższej też bym nie zjechała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weszlam na najwyzsza, zablokowalam kolejke i patrzylam w dól, hihi przed oczami stanela mi Bee i zrezygnowalam, ale z mniejszej to juz musialam zjechac, najwyzej palec moglam zwichnac :D

      Usuń
  16. Piękne zdjęcia a i wypoczynek chyba udany:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...