niedziela, 8 lipca 2012

Moja sis - zdjecia portretowe


Przestawiam wam moją kochana siostrę Monię, miałam jej zrobić sesję aby się zmierzyć z sama sobą, niestety pogoda jest taka a nie inna, dzieciaki też nie ułatwiały:D
W dzień wyjazdu na szybko namówiłam ją na kilka klatek, eh... niestety pokoje angielskich domów mają nie wielkie rozmiary stąd kiepskie ustawienie, ciemno - bo słońca u nas jak na bolączkę.
Sztucznego światła nie było czasu ustawić, najważniejsze że jakoś wyszły, a ja w końcu miałam modelkę:P
Przy dzieciorkach ciężko rozwinąć swoje pasje, wciąż jednak próbuje i usilnie się staram!
Czasem zastanawiam się co ja robiłam jak Majki nie miałam, spoglądając w stecz moje życie było bardziej monotonne niż flaki z olejem, Maja dodaje mi skrzydeł, dzięki Ci za to dziecinko  :D

 










Tęskni mi się już  za sis Piotrem i szwagrem, dom był gwarny i wesoły, Maja pokazuje na mój telefon i mówi Pi... Pi -chce zadzwonić do Piotrusia - czyli jej braciszka ciotecznego, jak tylko słyszy jego głos wariuje to płacze, myślę że z tęsknoty.
Szkoda że tak wielka odległość nas dzieli:/

..................

Dziś Maja zrobiła pierwsze świadome kroczki, a potem się wystraszyła bo matka ze szczęścia zaczęła piszczeć i zacałowała ją by na śmierć mimo jej stanowczych protestów :D
Źle zrobiłam wiem, ale nie potrafiłam się powstrzymać, radość mnie rozpierała :D
Mam  cichą nadzieję że zapomni o wrzaskach i jutro powtórka z rozrywki będzie ach... :D




11 komentarzy:

  1. Im więcej dzieci tym więcej zapału i chęci, aby robić też coś dla siebie ;) wiem coś o tym... i nie pamiętam czasów, kiedy nie miałam żadnego malucha w ramionach, więc wnioskuję, że wówczas nie działo się nic ciekawego :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sesja bardzo udana.
    oby Maja za długo nie tęskniła i szybko zobaczyła kuzyna :)
    a kroczków gratuluję. ależ to musiało być szczęście...

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostra z uśmiechem na ustach wygląda kwitnąco, nawet slonca nie trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia siostry bardzo ładne:) A co do reakcji na pierwsze kroczki u mnie było podobnie. Radość taka, że mój młody się chyba nią przeraził ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha! Pieknie, A niemowilam , ze Majeczka lada dzien przekona sie do samodzielnego chodzenia?
    Pierwsze koty za ploty, zobaczysz, ze teraz szybko wszystko pojdzie i w ciagu miesiaca Wasza Majusia bedzie Wam biegac po ogrodzie :)
    Sesja udana, a Sis wyglada kwitnaco!
    Buzia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja na celująco gdzie zdobywasz naukę fotografowania jakieś fora może coś polecisz i jaki masz aparat i czy korzystasz z ręcznych ustawień czy manualnych ? Gratulujemy kroczków my nadal czekamy zdarzyły się parę razy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja przygoda z fotografia zaczęła się na "poważnie" tzn. zaczęłam zwracać uwagę na kadr oświetlenie, ustawienie ludzi itd gdy mąż kupił mi aparat. Wówczas zaczęłam zabawę na maksa, dużo pomógł mi portal internetowy http://www.swiatobrazu.pl/ jestem tam zalogowana i czasem dostaję po dupsku za przeproszeniem, wytykaja mi błędy jak i chwalą, bardzo sympatyczni ludzie tam sa zreszta:)) szukałam tez duzo rad w internecie, mam książki, tu masz link do bloga który może Ci conieco przybliżyć podstawy... http://maiadream.blogspot.co.uk/search/label/Podstawy%20fotografowania
      Czy robię na manualu? Czasem jak mam dużo czasu aby oddać się moiej pasji:) Jeśli czas mnie goni, wowczas robię na gotowych programach.

      Ważny jest również program do obróbki zdjęć ;D
      Jesli masz wiecej pytan to pogadamy na fb:)) buziaki

      Usuń
  7. super zdjęcia, ja lubie Adasia fotografować he he mnóstwo ma zdjęć. jedne super inne do bani, ale praktyka czyni mistrza ;)) czekam na dalsze cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sesja i modelka bardzo zadowolona:), my ciągle czekamy na pierwsze kroki i już nie możemy się doczekać...

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne ! no i gratulujemy kroczków !

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia piękne, jak u profesjonalisty!
    gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...