niedziela, 15 lipca 2012

Mama


Mama jest dobra na wszystko, sama jak byłam dzieckiem pamiętam to doskonale, mamcia szła rano do pracy a ja wtulałam się w jej piżamę, jeszcze drzwi się nie zamknęły a ja już tęskniłam.
Moja córka ma chyba podobnie bo od samego poranka woła mama, bo ona ma być jak się bawi, stroi przed lustrem, uderzy, zrobi coś nowego, mama ma być obok i koniec, broń borze jak zniknie w kuchni. 
Mama dostaje tysiące tulasków i buziaków, z przodu z tyłu bokiem jakkolwiek, aby trafić w jakiś milimetr jej ciała. Najfajniej jest jak mama leży a Maja robi pierdziochy na brzuchu i od czasu do czasu podgryzie mamę, ale nie nie mocno, nie , nie - no bo to by bolało- tylko tak żeby mama śmiesznie się zachichotała.
Budzi mamę wielki przytulas i ogromny uśmiech na twarzy - Mamo już wstałam, a ty dalej śpisz? cały dzień przed nami wstawaj!!
Potem znów się tulimy i wołamy mamę, bo mama ma za zadanie patrzeć na wszystko co robię!!
Tylko że mama ma milion rzeczy do zrobienia:/
Przydałaby mi się gosposia, bo z tym mamo, mamo a potem wrzaskiem że mamy nie ma coraz ciężej mi funkcjonować, odkąd znów zaczęłam pracować moje dziecko sfiksowało, całe noce przesypiała a teraz budzi się i sprawdza czy jestem, na rączkach cały dzień by mogła przesiedzieć ale tylko u mamy...:/
Szczepienie też nam dało popalić, wieczorem wysypka, cały następny dzień stan podgorączkowy, Maja rozdrażniona, wszystko było beee...  jeden wielki wrzask
Dziś ładniej u nas więc dziecię cały dzień na dworze, ciut odpoczniemy:))
Nie wiem jak u was, ale u mnie świeże powietrze jest dobre na wszystko, każda bolączka Majki kończy się na polku, świat się zmienia dla rodzica i może kawę spokojnie wypić,
dzięki szwagrowi nasze życie stało się łatwiejsze, mamy część ogródka zadaszonego, jeśli jest ciepło a leje nie jesteśmy skazane na cztery ściany:)
Dziękujemy Ci Darku strasznie oraz wszystkiego najlepszego:) :*
Dzień szczęśliwy, dzień jedyny,
dzisiaj są twoje  urodziny !!!
Z bukietem róż nie mogę przyjść,
by złożyć Ci życzenia,
wiec proszę los,
by przyszedł sam i spełnił twe marzenia.
Z tej okazji życzę :
by życie twoje biegło bez cienia zmartwienia,
niech życie twoje dalej w zdrowiu płynie,
jak ten potok w górskiej krainie
marzenie twoje się spełniały,
słońce nad Tobą jasno świeciło
i do szczęścia Cię prowadziło.
Niech odejdą troski, złości, smutki
a powracają dni radości w serce twe.
Te życzenia choć z daleka,
płyną jak wzburzona rzeka
i choć skromnie ułożone,
są tylko dla ciebie przeznaczone
Sto latek :*



13 komentarzy:

  1. Taki szwagier to skarb...
    U nas też dzisiaj słońce...przynajmniej jeszcze...
    Mnie by się też gosposia przydała :) No nic muszę iść pranie powiesić :/
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ja to znam:)Hanka też mogłaby wisieć na mnie non stop, a jak nie to mam być blisko - najlepiej w zasięgu Hankowego wzroku lub łapek:) A obowiązki się piętrzą:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nikt nie powiedzial ze bedzie latwo, ale tez nikt nie oszczegl ze az tak ciezko czasami:( na szczescie nagradzaja nas pociechy usmiechami i calusami, wszystko szybko odchodzi w niepamiec ;)

      Usuń
  3. Oj tak, mi też się marzy gosposia:) W domu zawsze jest coś do zrobienia, a na przyjemności czasu przeważnie brak:(

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak gosposia dobra sprawa, ja nie wyrabiam jak mój młody co 2 minuty chce a to pić a to cos go w noge ugryzło, a po chwili chce jeść. Świara idzie dostać... Nie dziwie ci się, a szwagra zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. taki szwagier to skarb!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nio nie przeraża wizja powrotu do pracy jak ja wtedy to wszystko ogarnę. Gosposia tak. Szkoda, że nie ma pomocy od strony męskiej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam pomoc, tylko ze K. nie poprasuje mi prania:/ czy nie umyje okien... eh.. a juz przydało by sie..:/ ogólnie to ciezko mi isc do kibelka za potrzeba, bo jest wrzask, Maja wisi na mnie całymi dniami a jak K. ja chce wziaść to piszczy, myslę że pilnuje mnie abym nie wyszła z domu:P
      kto wymyslil prace ..?

      Usuń
  7. oj marzy mi się taki szwagier:)u nas jest podobnie na zewnątrz od razu maluch ma dobry humor i wszystkie bolączki znikają

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie pochmurno :( i ciut deszczowo.
    Mama dobra na wszystko to fakt! Mój młody tylko do mnie tak się przyczepia czasami nawet do tatusia niechce iść :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana u mnie jest tak samo czasami to nie wiem w co rece wlozyc:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak... mama jest dobra na wszystko :) Pamiętam to jak dziś... Miałam to szczęście, że moja mama była ze mną w domu aż do podstawówki. To był cudny czas. Nie miałam traumy biegania z kluczami uwiązanymi na szyi, samotności. Mam nadzieję, że u nas będzie podobnie. Póki co taki jest plan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam kciuki aby sie ziscil

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...