sobota, 21 lipca 2012

Kogiel mogeil

Jako że bliźniakiem jestem z krwi i kości i najchętniej dziesięć srok za ogon bym ciągnęła na raz, post będzie pomieszany, tak jak ja dziś.
Weekend mamy, słonko świecie a w głowie myśli sprośne ;P
dla tej kobiety chętnie stała bym się mężczyzną :D


Dwunasta wybiła, czas na kawę, moja chwila wytchnienia w ciągu dnia, ładujemy baterie i dalej biegnę przez życie


Coś z niczego, czyli jak upiąc włosy






Myślałam o ścięciu włosów, po tych paru filmikkach stwierdzam że zapuszczam, ciekawe jak długo:P

Biorę udział w zabawie "podaj dalej" u Myszelki szczegóły na jej blogu, tak że nie znam dnia i godziny kiedy u mnie będzie ciąg dalszy zabawy:))

Pozostało mi jedynie życzyć wam udanego weekendu :)
Dziękuje że do mnie zaglądacie:****

4 komentarze:

  1. Narobiłaś mi apetytu na kawę i ciasto swoim zdjęciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha.. uśmiałam się gdy zobaczyłam ten teledysk, bo mój mąż go uwielbia i mówi, że chodzi o względy muzyczne;)ja też postanowiłam zapuszczać włosy... miłego weekendu i ładuj akumulatory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę miłego weekendu :) a zaglądam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta kobieta z pierwszego to chyba lokówkę pierwszy raz w życiu ma:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...