poniedziałek, 4 czerwca 2012

zmeczona

Strasznie jestem zmęczona ostatnio, antybiotyki mnie zabija kiedyś, postanowilam  zrobić sobie z Masia drzemkę, z boku na bok, tępy wzrok w sufit i przekleństwa skierowane do porannej kawy...
Spać nie będę najwidoczniej!! :/
Dziś długi dzień przed nami idziemy do Kacperka na pierwsze urodzinki, ciekawe czy Maja odda mu prezent, wczoraj się przykleiła do pudełka, każda próba odebrania równała się histerycznym płaczem.
Niestety idziemy same bo tato 12h w pracy nie wiem jak on to przeżyję, a ja z Majka na urodzinach, dodam że nie cierpię takich imprez bo często gęsto rodzice robią sobie pretekst do imprezy na skalę masową, sztuczny tłok jest nie dla mnie, oby tort był szybko!!!!!!!
Najlepszego Kacperku:***


Wściekła jestem nie miłosiernie bo przez to choróbsko wiele rzeczy mi przepadło w tym wizyta u fryzjera, a tak sobie obiecywałam że przed moimi urodzinami pójdę, czasem mam naprawdę ochotę otworzyć okno i wyskoczyć :D
Jak by przyszło co do czego, pewnie bym otworzyła  na parterze, tchórz ze mnie:D
Idę wlać kolejną kawę w siebie i zjeść kolejnego pączka odchudzanie poczeka do kiedyś tam..
potem może snickers zniknie, a co jak szaleć to szaleć, zwłaszcza że za oknem znów leje...
wrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyy
Miłego tygodnia:***




10 komentarzy:

  1. Pogoda niestety jest paskudna na maxa :/

    OdpowiedzUsuń
  2. W takie dni nawet na parterze trzymaj zamkniete okna! A noz widelec zeby nie pokusilo Cie ;)
    U nas dzisiaj slonecznie, bez szalenstw, bo tylko 14 stopni, ale przynajmnije nie pada.
    Zdrowka zycze i mimo wszystko udanej imprezki urodzinowej!

    OdpowiedzUsuń
  3. heheh ja bym nutellę zjadła:-p. Też mam czasem ochote z okna wyskoczyć, ale ja na trzecim ieszkam, to strach:-p

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że ostatnio takie dni nawiedzają masowo chyba wszystkie z nas...Ale co tam. Najbardziej lubię jak mam taki podły dzień a w TV jakaś SuperExrtaMatkaPolkaCelebrytka się wypowiada jak to cudnie być mamą. Miesiąc po porodzie wyglądać jak Miss Świata, albo i lepiej, mieć w ch...kasy na spa, kosmetyki, kosmetyczki, fryzjerów, wszystkich innych speców na cud - miód nani kończąc...

    Objedz się tym tortem kochana! I Zdrówka raz jeszcze:* Buziaki dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie sie szykujemy, masakra :( zerwałam łańcuszek bo musiałam złapac Majkę, prawie spaliłam żelazko a do 16 jeszcze daleko uffff... niania by mi się przydała choć na godzinę ... a celebrytom wierzyc sie nie powinno - pewnie pas wyszczuplający że ledwo mówi albo siedzi:P przyczym gosposie od gotowania, trenera od wyciskania tłuszczu, diete cud i cudowne dziecko które nie płacze, spi w nocy i co tam tylko da sie nazmyślać:P
      głowa do góry kiedys będzie lepiej jak panny podrosną!!!

      Usuń
    2. No, potem będzie tylko: tata daj na piwo, mama - zabieram CI bluzkę, buty, torebkę, perfumy i daj jeszcze na piwo:P

      Usuń
  5. Masz racje dieta moze poczekac;p

    OdpowiedzUsuń
  6. diete raz mozna sobie odpuscic jeszcze gdy tak paskudnie

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też deszczowo, zimno, szaro i pochmurno :( Co do urodzin to ja jestem za i lubię takie imprezki pod warunkiem, że wszystko jest na luzaku bez sztywniactwa :) Ja zresztą mam w planach zorganizować roczek dla Niusi taki kinder bal no i rzecz jasna jesteście zaproszone hehehehhe A pączki jedz tyle ile masz ochoty, kalorie przy małym dziecku zaraz się spalą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy5/6/12 11:36

    Hmmm, jeśli chcesz znać moje zdanie to dieta Ci nie potrzebna, piękne słowa, piękne. To o tym wyskoczeniu przez okno ja mam lepsza predyspozycje bo to 3 piętro... Heh:) Pozdrowienia dla Ciebie i maleństwa, jesteście cudowne, a fryzjer musisz go odwiedzić ponoć poprawia humor, mnie nie stać:P Na Lubelszczyźnie również deszczowo, typowo angielska pogoda, jaki zbieg okoliczności... Powiem na koniec tyle bardzo, bardzo tęsknię i... z blogiem oby tak dalej prze cudowna pamiątka będzie... :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety