środa, 20 czerwca 2012

Zaległości z zabaw

Zrobiły mi się malutkie zaległości w zabawach, nadrabiam póki moge:)
Zaproszona zostałam do nich przez Anie z http://herbata-ze-szklanki.blogspot.co.uk/

1. Biały czy czarny?
Czarny - wyszczupla hihi
2. Gwar czy błoga cisza?
Cisza, gwar mnie męczy
3. Zakupy w sklepie czy przez internet?
Kocham dotknąć i przymierzyć więc w sklepie, potem ewentualnie przez intern. jeśli znajdę taniej
4. Leniuchowanie czy aktywność fizyczna?
Leniuchowanie aktywna jestem z Majką:P
5.Truskawki czy maliny?
Maliny
6. Ciepło czy zimno?
Ciepełko
7. Zagranica czy Polska?
Polska jako że mieszkam zagranicą
8.Obuwie na obcasie czy  buty sportowe?
Baleriny
9.Czas z rodziną czy czas w pracy?
Z rodzinką
10.  Makijaż czy naturalność?
Makijaż na wyjścia, naturalnośc w domku
11.  Taniec czy śpiew?
Tńczyć to ja lubię:D

oraz Olę z blogu http://wszystkodlamamidzieci.blogspot.co.uk/

1. Szpilki czy adidasy?
Baleriny
2.Domownik czy podróżnik?
Jedno i drugie, kocham swój dom a podróże jeszcze bardziej
3.Hotel czy namiot?
kiedys namiot a na starosc wygodna sie zrobilam wiec byle jaki ale hotel
4.Warzywa czy mięso?
Jeśli bym mogła wybrać to jedno i drugie nie wyobrażam sobie sałatki na obiad bez mięsa i odwrotnie
5.Szminka czy błyszczyk?
blyszczyk - szybciej
6.Zasady czy beztroskie wychowanie?
Zasady ale takie ktore czasem mozna nagiąć
7.Matematyk czy humanista?
humanista
8.Pióro czy długopis?
długopis
9.Gotowanie, czy raczej daleko od tego?
gotowanie
10.Morze czy góry?
nie potrafie wybrac
11.Kino czy teatr?
kino

Dziękuję za zaproszenia, nie podaję zabawy dalej bo już większość dziewczyn się w to bawiła :)

Jeszcze jeden dzień dzieli mnie od mojej rodzinki... zapewne będe rzadziej pisać posty, za to jak pojadą nadrobię wszystko i zobaczycie mojego super chrzesniaka:)

13 komentarzy:

  1. ... chyba pulpetu nie widzieli??? Maja jest w sam raz będzie miała z czego wyrosnąć moim zdaniem :) miłego pobytu u rodzinki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20/6/12 12:22

    Pozazdrościć takich dziadków:[
    pozdrawiam Nina

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z martuchnaj, zacznie chodzić to zaraz bedzie widac różnice ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. heheheee no ja też byłam pulpetem :) a dziadki to właśnie powinni dokarmiac, bo kochanego wnuka nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O żesz fak....Widziałam zdjęcia bo sama je przegrywałam i już ja tu usłyszałam, że taka babica wyrosła i że pulpet - więc mówię, że żaden pulpet, że ma normalny wygląd rocznego dziecka, a że babica to dobrze - w końcu rok już ma prawie, więc babica - nasz też babica tyle, że mniejsza...Teściowa milczała...Ale tego, że za dużo dajecie do jedzenie to nie słyszałam...też nie skomentuję:/ A Majka jest cudna:) Teściowa tutaj oglądała zdjęcia i filmiki i Majka bardzo się jej podobała - no poza tym jednym komentarzem...AAA Madziu jedna płyta doszła uszkodzona - wygląda na przygniecioną, co prawda to tak, która u nas upadła, ale uszkodzenie wygląda raczej na pęknięcie od przygniecenia, nie od upadku na wykładzinę...
    Buziaki dla Was:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. duza sie urodziła to i babica jest hihi szkoda gadac, powiedzieli zebysmy w nocy jesc jej nie dawali tylko czy 4 rano to noc? zreszta gdy dziecko ma roczek powiinno ważyć 3 razy tyle jak się urodziło, Majce brakuje do wagi która powinna miec... Dla mnie moje dziecie jest idealne...

      Usuń
    2. I tego się trzymajmy:) Ja miesiąc temu słyszałam, że Hanka powinna już słoiki dostawać i teściowie namiętnie je kupowali. Nawet na zapas po 8 miesiącu - stoją i czekają - robimy po swojemu.

      Usuń
  6. szok... chodzi mi to o ostatnią część. Pulpet... zagotowało się we mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masakra nie wiem jak mogli tak powiedziec... rodzice D tez lubili takie rzeczy mowic jak u nich mieszkalismy.
    Robilam Wasza pizze jest PYSZNA:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie zrób placek Toffi - wart jest grzechu i paru cm wiecej w pasie:P

      Usuń
  8. ja takie komentarze jednym uchem wpuszczam drugim wypuszczam :) o mojej mówią że jest za chuda i niedożywiona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się czegoś nowego o tobie dowiedzieć;-)
    Nie słuchać komentarzy tego typu, Maja to śliczna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  10. ojejku...jaki pulpet?! zdrowe, piękne dziecko! Żaden pulpet!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...