niedziela, 1 lipca 2012

Sernik na zimno po mojemu

Potrzebne sa:
  • biszkopty
  • 2 galaretki
  • 2 danonki małe lub 2 duze zależy od wielkości blaszki
  • sernik na zimno Delekta
  • bita śmietana w torebce
Na dnie układamy biszkopty (jedna warstwa), sernik robimy jak na przepisie (wzbogacona wersja z danonkami), robimy dwie galaretki w osobnych pojemnikach (najlepiej tego samego koloru - fajny efekt).
Czekamy aż się zsiądą, jedna wylewamy na masę serową, wkładamy do lodówki aby się zsiadła. Ubijamy bitą śmietanę na sztywno- dodajemy drugą galaretkę i miksujemy, wylewamy na galaretkę. 
Placuszek wędruje do lodówki.

Wygląda on tak, zdjęcie jest połówkowe, bo drugiej połowy nie było ;)


Placuszek miał być na urodzinki ale się nie doczekał, ach te brzuchy łakomczuchy:))
Myślę intensywnie czy pomiędzy galaretki nie włożyć kolejnej warstwy biszkoptów, obawiam się że się nie namoczą i ciężko będzie ukroić placek, wypróbuje i dam znać:))

Serniczek jest pycha, zwłaszcza ta górna warstwa :P



11 komentarzy:

  1. Ale mi narobilas ochoty na cos slodkiego!
    Oj niedobra Ty ;)
    ernik wyglada smakowicie... mniam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ mi się zachciało - wygląda pięknie. Na te upały będzie doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciasto w sam raz na upał.
    muszę koniecznie zrobić. mój mąż go uwielbia.
    będzie wniebowzięty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo smakowicie, mniam:) Uwielbiam sernik na zimno!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszności, nie dziwię się że tak szybko znikł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepysznie, na takie upały jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam az mi sie sernika zachcialo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm pycha:) idealny na lato! i wydaje się byc prosty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko z łatwych przepisow korzystam:)))

      Usuń
  9. chcę go zjeść teraz, zaraz!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam sernik na zimno!!! wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...