wtorek, 5 czerwca 2012

po urodzinach

Wyjścia z maluchem  czasem graniczy z cudem, znajoma jeszcze przyszła żeby jej bilet zabukowac...
szczerze myslałam ze wyjde z siebie, na urodziny dotarłyśmy grubo spóźnione ;/
W miedzyczasie rozerwałam ulkubiony łańcuszek bo dziecię prawie orła wywinęło, spaliłabym żelazko i nie zdarzyłam nic zrobić z kłakami:/ dobrze że jest lakier i żel...
Wejście miałyśmy wielkie, bo już wszyscy byli i czekali na nas :/




Tato nam zrobił niespodziankę i przyjechał wcześniej z pracy, ciut odciążył mamę po wariackim dniu, do domku wróciliśmy koło 19, na ogródku pobawiliśmy się do 20, 21 Maja spała smacznie:))
Rodzice padli tuz za maluchem!!

........................................

Dziś mija 29 lat od momętu moich narodzin, ostatnia 2 z przodu, zmarszczek przybyło, sposób myślenia diametralnie się zmienił odkąd urodziłam moje cudo.
Czy czuje się staro??? - sama nie wiem
Czy jestem szczęśliwa?- tak
Czy coś bym zmieniła w swoim życiu? tak
Czy czegoś żałuję..? nie
Największe marzenie które bym chciała zrealizować - podróż dookoła świata
a tymczasem mąż spełnił nieoczekiwanie inne...:)))
Największe szczęście jakim mnie obdarowało życie- Maja i moje kochana rodzinka:*

Pamiętajcie "żyjmy i kochajmy tak jakby każdy dzień był ostatnim"


18 komentarzy:

  1. Anonimowy5/6/12 12:05

    Ehhh, nie powiem, że łezki mi nie spływają po policzkach... Przykre, ale cieszę się, że jesteś szczęśliwa. Nie widać po Tobie, że nie zdążyłaś nic zrobić z włoskami ani nic z tych rzeczy, a Majka wyglądała genialnie, co się dziwić tak samo jak mamusia. Ja Ci dam stara najlepszy wiek, ponoć życie zaczyna się po 40 więc dopiero za 11 lat będziesz miała szałowy czas. Podróż kto wie, trzymam w kciuki, żeby Ci się wszystko udało i abyś dalej niczego nie żałowała. Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję promyczku mój:**********

      Usuń
  2. Twoja córeczka wyglądała ślicznie a wyjście z maluchem czasem wydaje się nie możliwe hihi
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Bee. Zdrówka, szczęścia, pomyślności i spełnienia wszystkich marzeń. Mała Bee jest prześliczna na tych zdjęciach i jaka opaska :) Księżniczka mała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:))) Mała Bee będzie stroinisia oj to napewno jak jej tylko mała Lenka zabrała opaskę zaraz krzyczała daj, daj i wkładała sobie ja nieumiejętnie na głowke:P

      Usuń
  4. Obie pięknie się prezentowałyście :) Jeszcze raz zdrówka, spełnienia marzeń tych dużych i tych mniejszych, radości, uśmiechu z dnia codziennego. Najlepszości :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bee wszystko jest możliwe, kto wie czy za jakiś czas nie napiszesz na blogu, że rozpoczynacie swoją podróż. tego Ci życzę z całego serca:) A co do imprezy to widać, że udana a Ty zupełnie nie wyglądasz na zaniedbaną wręcz przeciwnie. Ps. fryzura na lakierze to też fryrura, no przynajniej ja tak uważam:-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za miłe słowa i podniesienie na duchu;P

      Usuń
  6. Macierzyństwo czasami wymaga od nas odłożenia marzeń na dalszy plan. Daje nam na szczęście bardzo wiele radości i nic nam tego nie zastąpi :)
    Życzę wszystkiego najlepszego - zdrówka, szczęścią, pomyslności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu wszystkiego najlepszego:) Przede wszystkim radości z rodziny i życia, no i spełnienia najskrytszych marzeń:) Dobrze, że macie tam tylu znajomych i to w dodatku z dziećmi:) Buziaki od Nas dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze życzenia:) Majeczka wygląda przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. najważniejsze to zdrowie i szczęście. Także zdrowia i szczęscia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochaniutka, wszystkiego co najlepsze Ci zycze!
    Przede wszystkim spelnienia wszytskich marzen, o ktorych jakis czas temu wspominalas!

    Ale Ci zazdroszcze takiej bandy mam z dzieciaczkami......
    I mama i corcia wygladaja super na zdjeciu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego!!! Zdrowia, szczęścia i pieniędzy !!!!
    Red

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego co najpiękniejsze :) U mnie też czasem wyjście z domu graniczy z cudem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...