czwartek, 7 czerwca 2012

Muzycznie

Majka jest inna co to znaczy zapytacie?
Mojego dziecka nie interesują bajki wogóle, zatrzyma wzrok na Domisiach i Dorze ale to na chwilkę, reszta jej nie obchodzi. Wiem od znajomych że ich maluchy potrafią się zając takim gadającym stworkiem na czas dłuższy, u nas jest to nie do przyjęcia, jedyne co zajmuje moją Masię to teledyski, oczywiście nie wszystkie - ma swoje ulubione :D

Strasznie lubi WoW, śpiewa przy  niej -ŁaaaŁŁŁAaa Łaaaa
podskakuje i klaszcze, co jakiś czas wymienia znaczący uśmiech do rodziców...podoba mi się!!
Marszcy nosek pokazując swoje malutkie zębole i dalej śpiewa ŁaaŁaa ŁŁAaaa




Kolejnym hitem jest oficjalna piosenka na Euro :D
Przy niej moje dziecko wariacji dostaje-nie wie co ze soba ma zrobic i swoim małym pozbawionym kontroli ciałkiem :D
Tak sobie pomyślałam że muszę to nagrać:P


Następna - znienawidzona przez nas.... z niesmacznym teledyskiem
Taka taaa


Są to nasze top piosenki, ciekawa jestem  co lubia  wasze pociechy najbardziej??



8 komentarzy:

  1. Moje są ostatnio w temacie mistrzostw, bo przecież jakże mogłoby być inaczej:) "Koko Euro spoko" wyśpiewują namiętnie od rana do wieczora, oraz na dokładkę nieśmiertelne "Polska, biało-czerwoniiiiiiii!".

    OdpowiedzUsuń
  2. a moja Czekoladka straciła w ogóle ochotę na oglądanie filmików i bajek... a tak się cieszyłam, gdy miałam chwilkę spokoju przy Barneyu hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Mikolaj tez za bardzo skory do ogladania bajek nie jest.
    Ale za to ma swoje muzyczne typy od ktorych oczu nie potrafi oderwac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córeczka , która ma niecałe 3 miesiące, ma już swoją ulubioną piosenkę;D mianowicie : koko koko euro spoko... kiedy jej to śpiewam żywo macha rączkami i nóżkami:)
    pS. świetny blog. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. moje dziecko wariuje na punkcie ... koko euro spoko ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale nie jest inna, mój syn zaczął skupiac uwagę na bajkach w tv jak miał 2 lata. Tak to dłużej niż 3 minuty nie popatrzył na nic bo zawsze miał coś ciekawszego do zrealizowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. muzykalna dziecina :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja swoje dziecię do oglądania bajek nie prędko zachęce, a jeśli już się zdarzy to będzie to wieczorynka. I tak mamy prawie rok i moja Niusia nie wie co to bajki. a co do piosenek to jest muzykalna lubi wszystko, ale ma swoje ulubione głownie te dla dzieci, ale hitem jest u nas Koko koko euro spoko i oficjalna piosenka Euro jak słyszy muzykę wstaje na dwie nóżki i kiwa się, a szczególnie fajnie maca pupencją czasem klaszcze w łapki i mamy swój taniec tany tany łapiemy się za rączki i tańczymy :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...