wtorek, 19 czerwca 2012

Moja słodka codzienność

Ciut zaniedbałam moją codzienność, nadrobić zaległości czas:)
Ranek zaczynam od przywitania się z moimi kwiatuszkami, strasznie lubię storczyki poprawiają mi humor




Róże  w tym roku mają około 170cm, zaglądają mi do domku:)
zdjęcie zrobione przez okno


Mak rozgościł się koło oczka i dumnie na nas spogląda, szkoda że tak szybko przekwitają te piękne kwiaty


Nasza trójka inaczej


Maja taaaaaka duzia urośnie


Próba ucieczki przed ciasteczkowym potworem ;D


Czesanie włosów jest extra:P

to by było na tyle...

 ps.wczoraj moje dziecie zrobiło pierwsze dwa kroki, skubaniec mały jak się cieszył - ciekawe czy zdaje sobie sprawę z tego faktu??
Nauczyła się wspinać na łóżka i z nich schodzić, głowa dookoła głowy to mało :D

16 komentarzy:

  1. Malutka jest cudna!!! A zdjęcia piękne :) Piękne storczyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie że zdaje sobie z tego sprawę :) stąd ta radość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta wasza trójka :)Maja urocza i jak ładnie sama się czesze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację to już pomału zaczynamy chodzić:), zdjęcia cudowne. Co do storczyków to przypomniało mi się oglądając Twoje zdjęcia, że moja mama ich niecierpi. Raz gdy robiła imieniny w prezencie od 3 róznych osób dostała po storczyku:-p. Ale była niezadowolona, ale okazało sie że ma do nich reke i teraz je zaakceptowała:). Piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  5. Storczyki ja również je uwielbiam sama mam dwa równie piękne co Twoje. Gratulacje pierwszych samodzielnych kroczków my nadal czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja spojrze na nie i odrazu mi sie micha smieje nie wiem dlaczego... piekne sa, takie dumne i majestatyczne:P K. za to ich niecierpi i jak tylko widzi ze chce kolejnego kupic to sie naburmusza
      -wszedzie beda te chwasty :P hihihi
      ale jeszcze jeden do sypialni kupie tylko chcialabym zielonego... widzialam juz takiego ale mega drogi wiec poczekam na promocje :D

      Usuń
    2. Nie to ja obydwa swoje majestatyczne storczyki otrzymałam od swojego męża :)

      Usuń
  6. U nas tez Mikus pierwsze kroczki zrobil niedawno, bo zaledwie tydzien temu :) Teraz jego rekordem jest 17 kroczkow za jednym razem. Dosc szysbko idzie mu ta nauka :) Pewnie u Majki bedzie podobnie.
    Piekne kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ani sie obejrzymy rolki trzeba bedzie kupic:P

      Usuń
  7. no to gratulacje pierwszych kroczków! zdjecia boskie, kwiaty piekne a zdjecie butków super!! powaliło mnie hi hi

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiaty są piękne!
    Jak zacznie chodzić, to się dopiero zacznie brak czasu na wszystko;-)
    Mi się już zaczęło;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! To teraz się zacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też uwielbiam storczyki i mam ich kilka,
    gratulacje z powodu pierwszych kroków córci
    i dzięki za odwiedziny u mnie
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem co to naczy miec oczy dookola glowy, wystarczy chwila nieuwagi by znalezc porwana gazete, oberwane storczyki itp;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszym zdaniem storczyki są najpiękniejszymi kwiatami doniczkowymi !!!
    Potrafią kwitnąć ponownie.
    PS:Odwiedzaj nas:*
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety