poniedziałek, 18 czerwca 2012

Inspiracje do ogrodu


Gdybym miała schody wygladały by tak :D


Koniecznie muszę zrobić


Tak bym mogła spędzić rocznice ślubu


Umarłam z zachwytu jak to zobaczyłam:)


Zrobimy razem z Maja kiedyś:)


Chce taka, cheeeee...zaczynam od dzis poszukiwania:)


super pomysł na lampiony do ogrodu:)


Aniu znalazlam tez cos dla Ciebie hiihi


Ach...


Post miał byc o zupełnie czym innym, ale jak zajrzałam na stronę zszywka.pl to umarłąm z zachwytu ;) Więcej zdjęć nie dodaję, same zajrzyjcie i poszukajcie inspirujących rzeczy do waszego domku:))) Ja się na tej stronie rozgoszczę całą sobą:P
Fajnie że jest inetrnet na tym świecie i ludzie mają dostęp do pomysłów innych :)
Ja uciekam do ogródka bo zapuścił się przez deszcze:((( Zaczynamy też odlicznie 2,5 dnia do przyjazdu chrześniaka, ależ się nie mogę doczekać tuuutttddduuu duuu...:P


10 komentarzy:

  1. Cudowne, najbardziej podobają mi się buty. Schody wygladają cudownie ale niestety nie dla nas. Młody by wszystko porozwalał:/. Piękne te pomysł ach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie!! też tam zaraz zajrze i poszperam :) cudowne rzeczy na pewno coś mnie zainspiruje! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. roznosci mozna znalesc w tym zabawki recznie robione:)

      Usuń
  3. ooo uwielbiam ogród i choć w moim chwasty po pas i tak go kocham ... mam nadzieję że w przyszłym roku już Emi da zadbać o mój ogród póki co jak wyrywam chwasty Emi też dwoma łapkami tylko kwiatom głowy strzelają ...więc wole wersję z kwiatami i chwastami :D
    coś o jakiś punktach doczytałam pod poprzednim postem??? co to bo ja jak mogę swój głos też chętnie oddam na Was ???
    nie całuje bo mam gorączkę byś się nie zaraziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli chodzi o glos to kliknij na Majkę z pieskiem w prawym gornym rogu, a potem zaglosuj:)) dziekujemy z gory:)
      Zdrówka życzymy:**

      Usuń
  4. śliczne rzeczy, czy doszedł mail ode mnie z adresikiem? Wysyłałam 2 razy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można się rozmarzyć..hmmm.piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te buty naprawdę są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysły piękne - schody wymiatają - też o takich marzę:) a ta karuzela z sówkami:)))) ach i och:D Zakochałam się:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...