środa, 6 czerwca 2012

Candy u Mariolki

Candy u Mariolki chętni niech odwiedzą bloga:)

Mam jeszcze jeden bardzo pyszny blog dla was, tym razem cos o gotowaniu, dziewczyny wyśmienicie to robią, ma się ochote patrząc na ich talerze poświęcic ciut czasu na te pyszności:P

................
Dziękuje wszystkim raz jeszcze za zyczenia:*
Wczorajszy dzień mi minął leniwie bo mąż skrzętnie wszystko zaplanował :)
Szkoda że urodziny ma się raz w roku hihi
Na przyszłe bede czekać z wypiekami na twarzy ;)

Ja również chciałam złożyć życzenia Musi i jej mężulkowi z okazji skórzanej rocznicy ślubu,
najlepszości i aby każdy dzień umacniał was w miłości, a droga do kolejnych jubileuszy była prosta jak struna :***********

1 komentarz:

  1. Oj Ty moja kochaniutka Zedziulku dziękuje Ci słoneczko moje jasne :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety