niedziela, 10 czerwca 2012

5 rzeczy których o mnie nie wiecie

  • byłam maniakiem komputerowym
moje ulubione gry:)


"lord of the rings" zawładną mna :)


  • uwielbiałam duże imprezy techno oto jedna z lepszych na której byłam


  • uwielbiałam horrory do momętu aż obejrzałam

  • sypałam jak z rękwa dowcipami, dzis nic nie pamiętam
  • miałam bzika na punkcie butów i torebek

Jeśli macie ochoę zapraszam do zabawy:
  • zizi
  • Annę
  • anjami
  • musię
  • wygnanko
Zasady: podzielcie się z nami 5 rzeczami o których nie wiemy o was:) możecie wybrać kolejne osoby do zabawy.




6 komentarzy:

  1. O LOTRO mi nawet nie mów, bo bakcyla sprzedaliście mojemu mężowi i teraz mam przewalone:/
    Dzięki za zaproszenie do zabawy:) Pomyślę i napiszę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zabawa...dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za zaproszenie muszę pomyśleć i coś naskrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No prosze, milo jest wiedziec cos wiecej o mamusi Bee :)
    Dzieki za zaproszenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł! czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zaproszenie. Co do Paranormal Actibviti 2 to ja jeszcze nie oglądałam, mam ten film ale wieczorem nie chcemy go oglądać bo potem strach wstać do dziecka w nocy, a w ciagu dnia nie ma kiedy:-p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety