środa, 9 maja 2012

muzycznie




Ile razy bym jej nie wiedziała, wciąż  płaczę..


6 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę ten utwór...piękny, mocny, wzruszający...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj bardzo mi się podoba również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenkę słyszałam wiele razy ale teraz obejrzałam teledysk i też się popłakałam. Przypomina trochę początek filmu, który uwielbiam Dziewczyna z Jersey

      Usuń
    2. ja pierwszy raz widzac teledysk bylam totalnie w szoku, zaraz czarne mysli nad głowa mi przeszly... :( nie chciałabym byc w ciazy i ja zobaczyc... ;/
      ciary przechodzą po plecach
      tel. wypadający z kieszonki wyciska u mnie milin łez...

      Usuń
  3. wzruszajacy kawalek...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...