poniedziałek, 7 maja 2012

W moim ogródku


Niedziela rozpieściła nas i obdarzyła uroczym słoneczkiem do samego południa, potem lało!
Tatko zdążył na szczęście skosić trawę, była już niemal po kolana;)
Muszę wam się koniecznie pochwalić bo dumna jestem z mojego ogrodniczego osiagniecia, niby ogrodnictwo łatwa sprawa, nie w moim wykonaniu :p
Cztery lata temu kupiłam ładnie kwitnące drzewko, które kwitło tylko ten jeden raz, aż do tej wiosny :))
Kombinacji nie było końca, myślałam sobie - albo uschnie, albo zakwitnie:)
Oto ono:








Kocham kwiatuszki:))






Sadziłam je około 3 tyg. temu, a tu już takie duże!!



Pierwsze pączki róży:))


Zamiast bączka mamy muchę:P


Biedroneczka na truskawce:)






Moja katarkowa Bee ;)

Koniec foto-ogrodowej relacji:))

17 komentarzy:

  1. I jest słynny paluszek Majkowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paluch obowiazkowo musi byc!!! heheh

      Usuń
  2. piękne kwiatki, ładna biedronka :) ale ta mała Pszczółka na końcu najcudowniejsza ;) pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Majusia jak zwykle jak modeleczka :)
    Ja marze sobie pocichutku o wlasnym ogrodzie...
    ale takim co i marchewke sie znajdzie , i salate :) Mam nadzieje, ze kiedys moje marzenie sie spelni...
    Buzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz ogród jest wciaz w remącie, kasiorki brak eh...mimo to i tak daje mi duzo radości:))
      warzywka mam jak najbardziej w tamtym roku tatka nakłoniłam do zrobienia mi wielkiej skrzyni na nie - kobiecie w ciazy sie nie odmawia, na potrzeby naszej trójki starczają:)
      Pozdrawiamy i zyczymy spełnienia marzenia:))

      Usuń
  4. Pięknie:), a co to za drzewko bardzo intrygujące jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym sek ze ogrodnik ze mnie marny, nie mam pojecia jak sie nazywa:/

      Usuń
  5. A to drzewko pierwsze to jak się nazywa?...Bardzo ładne. W ogóle piękna wiosna u Ciebie.
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie mam pojęcia jak się nazywa drzewko, a szkoda bo znajac nazwe przyjaciel google by mi powiedział co mu potrzeba do szczęścia, etykietkę zgubiłam zaraz po wyjsciu ze sklepu:/ Ciapa jestem czasem :P

      Usuń
  6. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie, zapraszam ponownie :)

      Usuń
  7. Piękne foteczki :)
    Obserwuję kotek i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:)) Zapraszam ponownie:) Lece zajrzec do Ciebie:)

      Usuń
  8. Bardzo ładne to drzewko. Ze mnie też marny ogrodnik, na szczęście teść ma taką działkę tak że sprawami roślinności zajmuje się on ja tylko korzystam z dobrodziejstw, ale zioła w doniczne udało mi się wychodować tak że może coś kiedyś ze mnie będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi nawet w doniczce ciezko cos wyhodować:)) Pozdrawaiam :*

      Usuń
  9. zdjęcia zrobiłaś śliczne :) szczególnie te różowe u góry i biedroneczka :) perfekcyjnie :)

    pozdrawiam ciepło i dziękuję ślicznie za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...