czwartek, 3 maja 2012

Rajski ptaszek ;)


Maja godzinami może stać przy oknie by choć przez chwilę zobaczyć lecącego ptaszka, łatwiej by nam było oglądać uroki natury na podwórku niestety u nas wciąż brzydka pogoda i katarek.
 Szkoda mi się zrobiło mojej dzieciny, wzięłam się do roboty i uszyłam jej ptaszka, umówmy się że to prototyp ;)
Pomysł na wykrój wzięłam z Majki bluzeczki i troszkę go zmodyfikowałam...



Maja nas zaskakuje z każdym dniem, wyraźnie mówi coraz więcej  wyrazów, od wczoraj króluje dzia-dzia, zaczyna uparcie stać na dwóch nóżkach  :))
Szkoda że wciąż musimy siedzieć w domku, zazdrościmy polskiej pogody eh...
co to znaczy 30 stopni w cieniu???
mam nadzieję że się dowiemy tego lata...

......................................

8 komentarzy:

  1. Ja też mam taką nadzieję kochana :)
    Mnie ten deszcze już przerasta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ptak, te kolory na pewno ożywiają Mai szarą rzeczywistość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jest piekny!
    Bardzo, ale to baaaardzo mi sie podoba!
    Zdolniacha z Ciebie jest, i to WIELKA!
    Buzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie ze Ci sie podoba, ja jak zwykle inaczej sobie go wyobrażałam ;) od projektu do realizacji dluga droga :D

      Usuń
  4. piękny wróbel :D haha cudo ! życzymy duuużo zdrówka i 30stopni ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo przyjemny ten ptaszek :) u nas też gile na mile

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysyłamy Wam ciepło i słońce mam nadzieje, że dojdzie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Musiu:)) szybciutko niech przybedzie bo zwariowac mozna:)

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...