niedziela, 13 maja 2012

Problem bucikowy


Pogoda dziś była na tyle ładna że postanowiliśmy wyruszyć w poszukiwaniu bucików,
 no bo stare za małe,
no bo na podbiciu inne nie wchodzą,
no bo dziecię zaczyna stawać pierwsze kroczki,
no bo się ślizga,
no bo... mnogo tego...
a butów brak:(
Maja miała fachowo zmierzoną nóżkę, ma 3,5 G, potem druga pani zaprowadziła nas do półek z butami,
niestety na tejże półce leżały tak owe tylko dwie pary w dodatku sandałki...
Fajnie jest mieszkać w małym miasteczku, ale jak przyjdzie mi coś kupic to mnie krew zalewa...
Za komuny było łatwiej, stanęło się w kolejce i wcześniej czy później dostałaś to czego chciałaś.
Maja dalej jest bez butów, za tydzień tatko ma 4 dni wolnego, musimy uderzyć na większe miasto i już..

Mamy mieszkające na wyspach macie sprawdzone sklepy???
gdzie mogę dostać buciki dla dziecka zaczynającego chodzić???

Dodać muszę że Maja jest twardzielką na maxa, dziś spała tylko 30 min. w dzień, choć oczy jej się lepiły walczyła ze snem zaciekle, tyle atrakcji miała... widziała ginące gatunki ptaszków, pieski, kotki, łabędzie kaczki...
 Byliśmy tez na wyprzedaży "car-boots sale", upolowałam dwie rzeczy, cieszę się z nich strasznie!!
Działo się dzisiejszego dnia co nie miara, teraz pora spać !!!
Kolorowych snów:))

ps.jutro zapraszam na foto-relacje z godów kaczek:))

5 komentarzy:

  1. Widzę, że z tymi bucikami to tak jak z PL jest. Szukaj sobie człowieku, aż cie coś trafi, to może znajdziesz:/ Współczuje i życze udanych łowów

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej co za wiadomość!!!! Dziękuję zaraz wyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze buciki kupowaliśmy w clarksie, teraz to już obojętne, gdzie coś fajnego spotkam.

    OdpowiedzUsuń
  4. My mamy podobny problem tylko u nas dochodzi kwestia nie znajomości rozmiaru i też szukamy, przymierzamy i nic, i tak chodzimy w miękkich butkach, a szukamy z twarda podeszwą.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie ciezko z miekka podeszwa kupic i to mnie wkurza. Na mojej wyspie na porzadne butki to na przeceny musze poczekac :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...