czwartek, 24 maja 2012

Patent na mycie zębów

Mycie zębów było wręcz a wykonalne, modziłam jak tylko mogłam
... i ...
wymyśliłam drogie mamuśki, mój patent na mycie zębów mojej córki!!
Sadzam małą przed lustrem, daję jej szczoteczkę aby umyła zęby dzidziusiowi
ja wówczas myję jej zębiska!!
Cały tydzień bez wyjątku myjemy tak zęby rano i wieczorem, cieszę sie strasznie,
zmieniliśmy szczoteczkę do mycia, wcześniejsza była moim zdaniem za twarda:)
Udało się hihi

Maja od wczoraj bez trzymania stoi, dumni rodzice są strasznie,
dziś znów mamy piękny dzień wiec rozkładamy kocyk, parasol, oglądać będziemy chmurki i wachac kwiatki w ogródku:)
Lenistwo do potęgi... niczym ten kocur spotkany wczoraj:P


Miłego dnia:*


12 komentarzy:

  1. Gratuluję:), czasem trzeba uciec sie do podstępu:-p. Ale najważniejszy jest efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. o:) No to pięknie:) Gratulujemy:) nam Hanka wyrywa się do siedzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A swoją drogą ciekawe jak wygląda lustro po takich harcach??? :D

      Usuń
    2. nie ciekawie :P jak wszystko przy malym lobuziaku:D porzadek jest na drugim a czasami na kolejnym miejscu:P Buziaki dla Hani malego siłacza:*

      Usuń
  3. U mnie dzisiaj też słodkie lenistwo. Miłego dnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też słonecznie wypróbuję Twój zębowy patent. A tak a propos używacie pasty do zębów ? U nas Niusia dwa razy sama stanęła raz w bucikach, a drugim razem na boso na kcyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz panny beda smigac:))) paste uzywamy dla maluszkow, ociupinke doslownie bo jak za duzo to Maja pluje i po myciu zebiskow jest:/ trzymam za was kciuki i uwaga na lustro hihii

      Usuń
  5. Ja w sobotę oddam się słodkiemu lenistwu na działce a Ty mnie już kusisz, ale jeszcze tylko jeden dzień, dam radę, wytrzymam.
    Fajnie że znaleźliście patent, u nas z myciem zębów nigdy nie było problemów ale mycie kłowy to było dopiero przepstawienie a krzyk taki jakby dziecko ze skóry obdzierali, ale też znaleźliśmy patent

    OdpowiedzUsuń
  6. No trzeba korzystać z pogody jak jest, my to prawie cały dzień poza domem jak jest piękna pogoda.Graatulacje dla córy ;*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. moja daje sobie umyc zeby ale musi byc pasta ze specjalnym rysunkiem a petent moj taki ze zamiast lalce to moja ksiezniczka myje moje zeby a ja jej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawie:)) koniecznie uwiecznijcie to, fajna pamiatka bedzie :P

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...