środa, 2 maja 2012

Ogłaszam candy


Wczoraj spotkała mnie miła niespodzianka w postaci wygranej klik, bardzo się z niej cieszę, tym bardziej że jest to moja pierwsza wygrana, następny konkurs też juz jest więc jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam do zabawy klik, proszę tez o oddawanie głosów na moją małą BEE nr. 1 :))

Same dobre rzeczy nas ostatnio spotykają, chciałabym aby wam tez sie udzieliło nasze szczęście i chcę Wam podarować coś od siebie:
 Cando- branie ogłaszam do 15 czerwca, wyniki 16 czerwca:)
Zasady:
1)zostawiamy komentarz pod tym postem wraz z adresem bloga- jeśli nie jesteś moim obserwatorem, (gdy nie posiadasz bloga podaj swoj e-mail)
2)zamieszczamy  podlinkowany baner z info o Candy na swoim blogu
3)dołączamy do grona obserwatorów,  nie jest to konieczne aczkolwiek będzie nam milo :D

do rozdania mam dwie marchewki

baner do pobrania


oraz serduszko


baner do pobrania




Osoba wylosowana jako pierwsza będzie miała możliwość wyboru co chciałaby przygarnąć :))

Życzę powodzenia w losowaniu :)


23 komentarze:

  1. Ja chcę, ja chcę:)))
    http://lenka-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy produkujesz koleżanko. Normalnie jeszcze kilka zobaczę i sama kupię maszynę do szycia:) Ja też chcę się dołączyć :) http://natalie-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. to i ja wezme udział :) moze mnie u Ciebie sie poszczesci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja się dołączam, banerek umieszczę wieczorem jeśli to nie problem bo teraz muszę zmykać.

    OdpowiedzUsuń
  6. przeurocze ! jesteśmy chętne do zabawy :) ! pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  7. My też zgłaszamy chęć udziału. Tylko pytanie czy na swoim blogu dam radę umieścić baner do candy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiu nie musisz umieszczac, powodzonka w losowaniu:))

      Usuń
  8. zgłaszamy się :) michalinkamamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne dzieła, chętne się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się : banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/ obserwuję jako OliwkaEwka :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy9/5/12 14:37

    Chętnie się dołączę - jako obserwatorka bezblogowa. Mój mail to mariquita1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy12/5/12 01:04

    Chętnie spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam!

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się i ja :) serduszko jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszamy się i my! http://anluna1985.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A może szczęście uśmiechnie się do mnie? Tak w ostatniej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie rzeczy, przyłączam się więc do udziału w candy, śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super prezenty dla nas przygotowałaś, zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...