wtorek, 15 maja 2012

Moja słodka codzienność


Wykończona jestem dzisiaj... brak weny, sił i ochoty na cokolwiek :/

Parę fotek z tego tyg.


Majeczki ulubiony królik, koniecznie musi miec grzechotkę na szyjce - po czemu nie wie nikt!!
Mama -jak widać na zdjecie nie nadąży go prać...


Kwiatuszki ze skalniaka :)


Moje wiecznie brudne szyby od paluszków dziecia...:)


-Maja co masz w buzi
- aaaAAAAaaaaa, nic...


Maja i Kacperek


Miłego tyg. dziewczęta ja idę się odstresować i wypchać parę Królików ;D


12 komentarzy:

  1. Miłego również dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Króliczek to widać że jest nieźle wysmoktany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniami go w kółko:P czasem jak wezmę uprać to jest wrzask...musi być cały czas pod ręką i z grzechotką włożoną na szyjkę o_0 takie małe dziwactwo mojej córy..:D

      Usuń
  3. piękna fotorelacja :) naprawdę urocza szyba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie Majki - boskie:) ściskamy całą trójkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojojo słodki języczek:) takie dzieci są boskie nawet jak pokazują jezyk:). Pochwal się co stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w trakcie robienia kroliki sa, jak skoncze napewno pokaze:P

      Usuń
  6. Szyby u nas wyglądają tak samo haha :-) machanie PA PA do każdego przchodnia to najlepsza zabawa dla Amelki :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. ...bo to modny Krolik. Z grzechotkowym naszyjnikiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...