wtorek, 8 maja 2012

Moja słodka codzienność


Zainspirowana przez Ulę z blogu klik postanowiłam zatrzymywać chwilę jakże ulotną,  by za czas jakis zobaczyc jak  wyglądało nasze życie gdy Maja miała roczek, dwa itd...
Robimy zdjęcia wszyscy naszym pociechom, nikt nie robi całemu zamieszaniu jakie przy naszych szkrabach powstaje, codzienny bałagan,który sprzatamy wieczorem aby rano znów był rozrzucony,  malusieńkie skarpetki wiszące na koloryferze... słodycz dnia powszedniego
tak dla mnie ważna, w każdy wtorek będę uwieczniać naszą słodką rzeczywistość:)
Miło mi będzie jeśli któraś z was dołączy do mojego długoterminowego projektu, zrobiłam banerek -można go umieścić na blogu


Projekt otwiera Maja ze swoją książeczką która dziennie jest kartkowana w kółko :D


Klocki są stałą zabawą każdego dnia, mama układa,Maja burzy..:)



Słodkie skarpetki



Artystyczne ułożenie


Zapraszam do zabawy:))
ps. zajrzyjcie na blog Uli pełen inspiracji, porad, ciekawych pomysłów... poznacie kolejna fantastyczną mamę... całujemy:*

8 komentarzy:

  1. Masz rację fajny blog!
    Zdjęcie ze skarpetkami mnie rozczuliło :) Słodko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! szkoda że straciłam 3 lata, ale pomysł bardzo mi się podoba:). Tylko w aparat musze, zainwestować, bo mój na wykończeniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne :D ale póki nie mam własnego aparatu to nie wiem czy dam radę utrzymać "ciągłość", prześłodziaszne klocki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klocki sa z biedronki - polecam, super wytrzymałe, drewniane, za niewielkie pieniądze:))
      zapraszam do zabawy :))

      Usuń
  4. Fajnie że wam się podoba, zdjęcie moze być jedno, pięć lub dziesięć, ważne jest żeby uwiecznić nasze codzienne życie, ciekawą dzieciki będą mieć pamiątkę :P ja chętnie bym zobaczyła swoj artystyczny nieład jak byłam mała, lub jak zostawiałam zabawkę po skończonej zabawie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł
    też mamy dokładnie te klocki (nieważne że dziewczyńskie :D)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety