poniedziałek, 7 maja 2012

Konkurs Happino.pl :)


Zaproszono mnie do konkursu sklepu Happino.pl
Zadanie konkursowe polega na opisaniu jak wygląda pokój z marzeń Twojego maluszka, szczegóły znajdziecie klik.

Maja uwielbia kotki i ptaszki, gdyby mogła mówić na pewno by nam kazała pościągać owieczki ze ścian i przykleić jej ulubione zwierzątka.
 Sklep Happino oferuje nam przepiękne ręcznie malowane dekoracje

Ptaszki dumnie zdobiłyby pokoik, Maja na ich widok skakałaby z radości
 

Zauroczyły mnie ręcznie malowane obrazki, cudownie prezentowałyby się na fioletowej ścianie.



Ramki na uroczą twarzyczkę Mai zajęłyby do tej pory pustą szafkę nocną


Znalazłam upragnione literki z imieniem :)


Szukałam od dawna wieszaczków do pokoiku, nie mogłam się zdecydować na żadne, te poniżej kupiłabym bez wahania

Tonacja jest wprost idealna do naszego pokoiku, zrobiona specjalnie dla nas ;D
Zachęcam do zabawy, każde zgłoszenie konkursowe zbliża małą Gabrysie do pokoiku z jej marzeń :)

Pomagamy Gabrysi!
Znając siłę Internetu i konkursów postanowiliśmy połączyć naszą akcję z działaniami Fundacji Mam Marzenie. Poprosiliśmy o listę Małych Marzycieli, którzy chcieliby odmienić swój pokój. Ze zgłoszeń które przesłała nam Pani Joanna najbardziej wzruszyła nas historia małej Gabrysi, która chciałaby mieć Kubusiowo-Puchatkowy pokoik. Postanowiliśmy, że przygotujemy Happinowe produkty do urządzenia pokoiku o jakim marzy Gabrysia, a także, że za każde zgłoszenie przekażemy 50 gr na zakup niezbędnych mebli i dodatków. Zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie, nie tylko po to by wygrać akcesoria dla małego szkraba którego macie w domu, ale także po to by pomóc nam spełnić marzenie Gabi.

4 komentarze:

  1. Też bierzemy udział:) - nasz pokoik dziś przedstawimy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudenka ma sklepik fajnie by było wygrac, czego wam zyczymy:))
      my wzieliśmy udział, aby pomóc małej Gabrysi :))

      Usuń
  2. Patelowy kolorek w dzięciecym pokoju-jak najbardziej w naszym stylu:) Dziękujemy za zgłoszenie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety