wtorek, 1 maja 2012

Julka zrobiona:))


Wczoraj w nocy powstała laleczka dla Niusi, jeśli Musiu Ci sie podoba proszę o adres:))
Pierwszy raz jest zawsze najtrudniejszy, lalka skomplikowana sprawa;) Jak się okazało nie miałam odp. materiału na sukieneczkę oraz wełny na włosy, mimo wszystko Julia powstała:))


Julia ma dwie wersje:
 jedna z chustką na głowie, włosy rozpuszczone



druga włosy związane, chusta w roli apaszki heheh








Mam nadzieję że laleczka wam się dziewczyny podoba, pracochłonna ta pannica jest, podziwiam kobitki które robią lale tildowe na sprzedaż, urobić się mozna po łokcie ;)

Pogodnej Majówki:**

6 komentarzy:

  1. super :) zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna:) Widzę, że rękodzieło Ci się spodobało, masz talent, więc twórz dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna, cudowna i na pewno na żywo wygląda po stokroć piękniej :) Podaj Zedziu adresik mailowy albo gg wyśle adres i info. Dziękujemy :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. misiormagda@gmail.com skypa mam madzia8355 gg- brak:P
      fajnie ze wam sie podoba:))

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...