piątek, 25 maja 2012

Grupa mam- przyłącz się

Znalazłam na fejsie fajna stronke dla mam i ich pociech, zobaczcie same:))

...............

U nas kolejny piekny dzień, maja śpi - apropo snu czy dziecko powinno w dzień spać 3 godziny??
czasem wieczorem mała niechce zasnąć, może za długo spi w dzień?
Staram się ja budzić po 2 lub 1,5 ale wówczas mam dziecko nie do życia:(
Jak mam popoludniówki tak jak dziś to się cieszę że spi hihi mogę cos zrobic i obiad ugotowac,
a wieczorem tatko się bedzie meczył - złośliwiec ze mnie co?

Straszna sie stałam ostatnio, wszystko mnie drażni i irytuje, może to ze zmęczenia??
zawsze starałam się nie wdawać w głupie docinki czy pyski osób trzecich,a teraz nie moge opanowac mojego języka, który strasznie kąśliwy się stał, jestem nie miła i w d... mam kto co o mnie myśli..!!\
Wczoraj się oberwało w pracy dziewczynie, potem ochroniarzowi...
nie wiem co się dzieje mam nadzieję że to przejściowe i znów będę zaciskać zęby i usmiechem gasić docinki a tymczasem muszę się kontrolować...:(
Irytuję mnie wszystko i wszyscy dopóki nie wejdę do domku, zamkne drzwi!!

..........................

Dzis długi i chaotyczny post, brawa dla wytrwałych którzy dobrna do końca:))

Moje dziecko jest strasznie cwane, do tej pory spała ze mną na łóżku małżeńskim, podobnie było z drzemkami w dzien, otoczona chmarą poduszek oraz wyczuloną nianią drzemała na łóżku aż...
jakimś cudem spadła z niego, nic jej się nie stało ale wystraszyłyśmy się obie mocno!!
Przenieśliśmy nasze dziecię do jej łóżeczka i wiecie co? moja mała bestia śpi tam smacznie!!
Pierwsze noce krwawiło mi serce, ze ona tam sama, bezemnie, zimno, ciemno i do mamy daleko.. eh..
szybciutko przestało, Maja około 24 się przebudza i woła aby ja przytulic, fenomenem jest to, że jak jest z tata wieczorem potrafi spać sama nawet do 4 czy 5 rano aż zgłodnieje!
Mamie ten luksus nie jest dany...
Wczoraj jak tylko usłyszała skrzypienie na łóżku.. ooo mama wróciła odrazu wyciągała łapki!
skąd ona wie że to ja ??
Dziecię moje wie na co może sobie pozwolić ze mną a na co z tatą, czasem myślę że to ona nas wychowuje nie my ją :D
Niedawno jeszcz Majka nie miała zamiaru chodzić, postawiona na nóżki zaraz klap robiła na cztery litery, teraz jest odwrotnie nieche usiąść, mam nadzjeję że jej zapał nie zniknie tak szybko jak się pojawił :)
Trzymana za rączki pięknie spaceruje, stoi sama:) Czekamy jakże ważnych pierwszych samodzielnych kroczków, nie moge się doczekać, pewnie potem będę przeklinac ta chwile a tymczasem czekam z niecierpliwością:)))
ps. faktycznie plecy bolą od spacerków za rączki:P


16 komentarzy:

  1. ja już przywykłam do spacerów za rączki i każdy kroczek mnie cieszy :D co najlepsze mamy na koncie już kilka samodzielnych kroczków :)
    co do spania - wiem co czujesz ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratulacje, my tez zapewne przywykniemy a tymczasem ałaaa.. hihi

      Usuń
  2. U mnie obaj spali w dzień po trzy godziny. Nic tylko się cieszyć...i wypoczywać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O Bosze, ależ Ty jesteś .... rozdrażniona. Nie łam się, przejdzie. Byle rodzina tego nie odczuła. Nie krzycz na męża, wytłumacz mu spokojnie :) Zacznij też porządkować/chować wszystko co stoi na wysokości 1,5 metra. Zaraz się zacznie ściąganie różnych rzeczy z półek.
    A plecy... namów męża na masaż :)))
    Miłego dnia
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rodzinka nie odczuwa - chyba, gorzej jak wracam i w progu sie chce przewrocic ;D
      my nie chowamy niczego, wyszlismy z zalozenia ze trzeba dziecko uczyc od malego "nie wolno", jak narazie idzie nam niezle, gorzej jak znajomi przychodza ze swoim brzdacem, wszystko wedruje WYSOKO...:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Spoko Madzia, ja się śmiałam, że z Hanki to chłopak powinien być bo matce jaja urosły:P Język i dowcip mi się wyostrzyły i potrafię być niemiła czasami....
    Buziaki dla Majki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehhehe no to ładnie, a juz myslalam ze tylko mnie to dopadło:P

      Usuń
  5. Też taka byłam ze zmęczenia, ale chyba już przeszło. Wkurzałam się szczególnie na znajomych, którzy nie mają dzieci i nie rozumieją, że można odczuwać mega zmęczenie i mieć nieodpartą ochotę na sen o 21 :) Ja bym się cieszyła, gdyby Filipek spał 3h:) Dłuższy sen zdarza mu się jedynie na spacerkach, a tak to sobie drzemie po 15 minut, w porywach do 20 :)Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo tak to przeważnie już jest. Dzieci rozstawiają po kontach rodziców, a oni myślą że nad wszystkim panują. Co do snu. Mój Kacper do drugiego roku życia alebo nawet troche dłuzej spał raz dziennie po 3 godzxiny i chodził spać o 20:30 więc jak dla niego było ok. Jak zaczął mi coraz dłużej przesiadywać zupełnie wyeliminowałam drzemkę. Bo młody jak się go wybudzi za szybko to jest okropny przez reszte dnia a jak nie pospał to był do zniesienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mala tez tak ma, jest mega rozdrazniona wowczas:(

      Usuń
  7. Dzieci są różne (jedne są śpiochami, inne wręcz przeciwnie) i przeważnie same najlepiej wiedzą, ile snu potrzebują:) Ani się obejrzysz, jak nie będzie spała wcale w dzień i wtedy będziesz miała problem z głowy:)))
    A zmęczenie to u Matki najnormalniejsza rzecz na świecie. Odpocznij trochę, zrób coś tylko dla siebie, idź na długi spacer, albo do fryzjera, pomaluj sobie paznokcie, albo weź bardzo długą, relaksującą kąpiel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skorzystam z twojej rady napewno:P

      Usuń
  8. U nas Niusia śpi w dzień ostatnio ok 2 godz i serce mi się raduje i Tobie też powinno, bo jak słyszę moją koleżankę, której dziecko śpi po 20 min to nie do pozazdroszczenia więc ciesz się :))))) Gratulacje spacerków za rączkę u nas jeszcze tego Niusia nie trybi robi podobnie jak Maja bęc na pupę i na czworaka, czasem powlecze nóżkami tak nie poradnie, ale wszystko w swoim czasie tak więc również czekamy na pierwsze kroczki zobaczymy czy pojawią się na roczek :) I życzymy dalszych sukcesów chodzeniowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki przerywnik dobrze robi dziecku i mamie:))

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...