sobota, 26 maja 2012

Dla mamy :*********

Mamo
Któż nad moją kołyską
czuwał nieraz w noc ciemną
Któż gorąco się modląc
łzy wylewał nade mną
Kto strzegł pierwszych mych kroków
... gdy się chwiała dziecina
TYŚ była, TY zawsze
moja Matko jedyna
za te trudy i pracę
czyż się tobie o Matko
kiedy w życiu odpłacę
Ty mnie życia uczyłaś
wszystko co miałaś mi poświęciłaś
nikt nie ofiaruje mi nigdy więcej
dziś Ci więc daje serce w podzięce!
Wszystkiego najlepszego najukochańcza:)
Tęsknie najmocniej w świecie!



Kocham Cię:*

8 komentarzy:

  1. Wszytskiego nalepszego Madziu z okazji Dnia Mamy:) Piękny wiersz, aż mi się łza w oku zakręciła - ja też mogę tylko do mojej zadzwonić, a to nie to samo co odwiedziny:(Trzymaj się dzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. majac swoje dzieci doceniami jakim skarbem sa mamy, wszystkiego najlepszego Aniu z okazji pierwszego Dnia Mamy:)

      Usuń
  2. ślicznie, aż się wzruszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego z okazji dnia mamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne! I dla Ciebie Maminko, wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...