sobota, 5 maja 2012

Bezludna wyspa


Po takim dniu jak wczoraj mam ochotę znaleźć się na bezludnej wyspie, za nużyć nogi w ciepłym piasku, beztrosko patrzeć na morze trzymając drinka z kokosa :D 
Piękne marzenie, oderwać się od rzeczywistości zatopić w oceanie myśli... 
Zapomnieć choć na chwile o sprawach przyziemnych, zmartwieniach.
Zabrałabym ze sobą trzy rzeczy bez których nie potrafię funkcjonować:

  • kawa z mlekiem o poranku, czujecie ten zapach...:D



  • piżamka flanelowa, zmarzluszek jestem:)




  • płyn do higieny intymnej

Ciekawa jestem co wy zabrałybyście na bezludną wyspę? mając trzy możliwości...:



14 komentarzy:

  1. Ja to bym niechybnie zabrała laptopa, paczkę fajek i lakier do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szydełko włóczkę, no i też kawkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Męża, córkę i laptopa - tylko nie wiem czy miałabym go do czego podłączyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maz i corka obowiazkowo tam sa, gosposia i niania tez;) bezludna wyspa wypas:)) chodzi mi o rzeczy codziennego uzytku z ktorymi nie potrafisz sie rozstac:)

      Usuń
  4. Ja bym zabrała kawkę, długą książkę, żeby się szybko nie skończyła:) i mojego misia podróżniczka, który wszędzie ze mną jeździ:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to na pewno laptopa i kawę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj byłoby trudno :)
    Ale pewnie książkę, laptopa i dużo wody gazowanej ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawę też bym zabrała, czarną. Skoro mąż i córka tam już są i gosposia też to może jeszcze coś do jedzenia np jabłko (u mnie jedno każdego dnia obowiązkowo). To chyba wszystko czego potrzebuję do szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier do włosów, laptop z netem bezprzewodowym i mirinda:).

    Ps. Ja poproszę wersję okrojoną. Czyli ja + wyspa i nikt więcej przez tydzień:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyspa wypas, dla kazdego cos innego:P

      Usuń
  9. Laptop, cos slodkiego i skarpetki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Laptop z netem, czekolada, truskawki :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Laptop, jasiek pod głowę, i jakiś żel do mycia ciała i włosów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekolade
    Laptopa
    i darmowe spa !!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...