piątek, 6 kwietnia 2012

Życzenia Wielkanocne





 
Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych
pełnych wiary, nadziei i miłości.
Radosnego, wiosennego nastroju,
serdecznych spotkań w gronie
rodziny i wśród przyjaciół
oraz wesołego Alleluja!



....................................
Tradycja się stało że Mai na każde święta wychodzą zęby a wraz z nimi pojawia się katar i garączka, dziś całą nac na raczkach a rano do pracy, czujemy się obie strasznie:((
Majce kipy lecą niczym rwaca rzeka, dziąsełka krwiste i rozniesione, jedynki górne wychodzą i wyjść nie mogą, tyle miałam porobić na święta a tu bęc, mamy katarzycho od wczoraj, dobry tydzień zapewne potrzyma:(
Nie wiedziałam jadąc samochodem czy mi zimno, czy trzęsę sie ze strachu pierwszy raz jechałam samiutenka :(
Myślałam że zginę dzisiaj, ale nie, tym razem sie udało;)
Chciałam uśpić małego maruda,sama też się zdrzemnąc ale gdzie tam-Maja dzielnie sie przeciwstawia i grucha sobie wesoło...

bidulka moja mała, znów wzywa mamę-nosidło...
coz padnę ale smyka nosić bede...



5 komentarzy:

  1. dla Was również wszystkiego co najlepsze w te Święta :) I przykro mi z zębolkami i katarkiem. Zdrówka :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. RADOSNEGO ALLELUJA! =D

    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla Was również życzenia Wesołych Świąt. Bidulka malutka, ach te zębole, oby szybko wyszyły i nie dokuczały więcej. Nie dajcie się katarkowi, trzymacie się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. współczuję niesamowicie tego ząbkowania, my przechodziliśmy to w święta BN :/ oby szybko się przebiły... buziaki dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje, ze wstretne zebiska jednak daly troche luzu na Swieta i odpoczeliscie sobie troche :)
    Wszystkiego dobrego po Swietach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...