sobota, 28 kwietnia 2012

zarazek jest wśród nas...


Zarazek męża przeszedł na nas, cała trójka zakatarzona, POMOCY...!!!
Dopiero co pisałam o chorobie i nas dopadło, do pracy nie poszłam, mąż wyglądał jak zwłoki człowieka gdy przyszedł z pracy, wirus musi być silny bo  tatko nie choruje zazwyczaj:( 
 Majce pod wieczór katarek sie pojawił, dopiero co pozbyłyśmy się jednego, mamy następny:(
Jak ja się rozłożę będzie na maxa ciekawie...


.........................

Zrobiłam jakiś czas temu króliczka nie miałam czasu mu fotki zrobić oto on:

Bruno:)

10 komentarzy:

  1. Zdrowka dla calej trojeczki!
    Mamcia trzymaj sie dzielnie i nie daj sie rozlozyc :)
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka dla Was, a królik jak każda tilda super piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekujemy zdrowko sie przyda jak nigdy:)

      Usuń
  3. Zdrówka życzę. U nas też dzisiaj katar się rozpanoszył i kaszel - na szczęście tylko u chłopaków.
    Kocham takie króliki. Fajnie Ci wyszedł/
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie dla was tez zdrowka i sloneczka niech juz wyjdzie zza tych chmur bo zwariowac mozna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten królik:) Szybkiego powrotu do zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka :)

    Króliczek jest przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj biedaczyska Wy moje, zdrowiejcie jak najszybciej!
    A do odciągania kataru dla Córci polecam "Katarek" (o ile nie pomyliłam nazwy) taki z końcówką do odkurzacza... u nas sprawdza się w 100%. Osoba, która to wymyśliła powinna dostać nagrodę Nobla ;p do tego nawilżacz powietrza, i powinno być coraz lepiej.

    Pozdrawiam Was cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy sopelka, chyba to ten sam rodzaj zaciągacza:P nawilzacz, kropelki na ubranko, masc majerankowa, kropelki do noska, sol fizjologiczną, maść rozgrzewającą, niestety katar jest wredny i swoje musi trzymac.. dziekujemy, czekamy zdrowszych dni z niecierpliwościa:)) buziolek dla was:*

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...